SEKSIZAM NEKAD I SAD: Ponizi ženu radi bolje reklame

SEKSIZAM NEKAD I SAD: Ponizi ženu radi bolje reklame

Pop kultura -
Reklame koje su do pre nekoliko decenija izlazile iz kreativnih radionica danas se smatraju uvredljivim, iako i najnovije reklame prikazuju žene kao žrtve seksualnog zlostavljanja, silovanja ili nasilja
1 / 12

Seksizam u reklamama, iako je svet navodno odavno prevazišao polnu diskiminaciju žena, i seks prodaja moto je tvoraca reklama i dan danas.

Reklame koje su do pre nekoliko decenija bez problema izlazile iz kreativnih radionica danas se smatraju uvredljivim, ali i beskrajno smešnim.

Tokom 50-ih, 60-ih i 70-ih godina brojne kompanije su reklamirale svoje proizvode koristeći se ponižavajućim i uvredljivim porukama upućenim ženama.

Ženama su, pa i danas u prvom redu bili namenjeni proizvodi za ulepšavanje, aparati za kuću i različita pomagala za održavanje domaćinstva, ali medikamenti koji će im pomoći da čak i za vreme trudnoće ne zapuste svoje obaveze u kući. Muškarcima je data uloga vladara nad ženama i onoga koji bira, ocenjuje i odlučuje.

Međutim, i danas se reklame prave tako da kompanije reklamiraju svoje proizvode prikazujući žene kao žrtve seksualnog zlostavljanja, silovanja ili nasilja.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track