Najnovije vesti

NAJBOLJA DIJETA IKADA! Gubite kilograme jelima od ovog BOŽANSTVENOG voća dok mu je još SEZONA! (JELOVNIK)
Foto: Profimedia

ovo postoji

NAJBOLJA DIJETA IKADA! Gubite kilograme jelima od ovog BOŽANSTVENOG voća dok mu je još SEZONA! (JELOVNIK)

Žena

Jagode pomažu da se dotera linija tako što povećavaju proizvodnju hormona, a iako umeju da budu veoma slatke zapravo imaju malo kalorija što ih čini sjajnim izborom za dijetu.

 

Pored toga, jagode sadrže veliki broj nitrata koji povećavaju protok krvi i kiseonika do mišića, sjajan su antiseptik, a njihovom redovno konzumacijom dolazi do smanjenja stresa i poboljšanja raspoloženja. Zahvaljujući vitaminima C, B6, K, folnoj kiselini, amino kiselinama i kalijumu, jagode smanjuju rizik od srčanih oboljenja i raka.

 

foto: Profimedia

PRIMER JELOVNIKA DIJETE:

 

1. DAN

 

Doručak: voćna salata od 250 g jagoda, 1/2 jabuke, 1/2 banane, kašičice meda i 50 g jogurta

 

Užina: šejk od 100 g jagoda i 1 dl nemasnog mleka sa 1/2 kašičice meda i 50 ml negazirane mineralne vode

 

Ručak: salata od 150 g jagoda, barenih ćurećih grudi, 100 g krastavca, 300 g kuvanih špargli, 10 g peršuna, 20 g mlevenih oraha, kašike soka od limuna, 6 kašika čorbe od povrća, kašičice maslinovog ulja

 

Užina: 100 g jagoda izmiksanih sa 1 dl jogurta i 1 kašičicom meda

 

Večera: salata od kuvanog krompira, glavice sitno seckanog crnog luka, manjeg kuvanog celera, 1 dl jogurta, 50 g nemasnog sira i peršuna

 

foto: Profimedia

2. DAN

 

Doručak: 2 kriške integralnog hleba namazanog nemasnim sirom

 

Užina: pire od 200 g jagoda, kašičice maslaca i kašičice meda

 

Ručak: salata od 100 g jagoda, 1/2 zelene salate, paradajza, paprike, 50 g nemasnog sira, 1/2 dl jogurta, soka od limuna, soli po ukusu, tost od kriške integralnog hleba

 

Užina: mešavina 1 dl soka od jagoda, 1 dl nemasnog jogurta i 1/2 dl soka od ananasa

 

Večera: palačinke sa kremom od izgnječenih jagoda, mladog sira i kašičice meda

 

3. DAN

 

Doručak: ovsena kaša sa dodatkom 1/2 decilitra soka od jabuke, 1/2 banane i 100 g jagoda

 

Užina: šejk od 1 dl jogurta, 100 g jagoda i kašičice meda

 

Ručak: 200 g jagoda i manja glavica barenog karfiola premazana sa kašičicom putera i posuta komadićima šunke

 

Užina: mešavina po 1 dl soka od pomorandže i jagoda sa kašičicom meda

 

Večera: pire od šargarepe i krompira uz dodatak mleka i kašičice maslaca, preko stavite kolutove paradajza i paprike isečene na trake, pospite sa kašikom parmezana i zapecite u rerni 15 minuta, mešavina gustog soka od 1 paradajza i 100 g jagoda

 

foto: Profimedia

4. DAN

 

Doručak: 2 kriške integralnog hleba sa namazom od nemasnog sira i 50 g jagoda

 

Užina: izmiksajte pomorandžu, jabuku i 100 g jagoda

 

Ručak: dinstana pastrmka sa crnim lukom, peršunom, kriškama limuna i kolutovima jagoda

 

Užina: miks od 150 g jagoda, kašičice meda, soka od 1 limuna i 1 dl vode

Večera: pečeni krompir preliven mešavinom izmiksane sveže šargarepe, paprike, lista celera i soka od limuna. Pomešajte zatim nekoliko većih jagoda, 50 g nemasnog sira i 1 dl jogurta, pa sve prelijte ovim namazom

 

foto: Profimedia

Kurir.rs/Žena/Foto: Profimedia

 

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...