Najnovije vesti

NAJBOLJA DIJETA IKADA! Gubite kilograme jelima od ovog BOŽANSTVENOG voća dok mu je još SEZONA! (JELOVNIK)
Foto: Profimedia

ovo postoji

NAJBOLJA DIJETA IKADA! Gubite kilograme jelima od ovog BOŽANSTVENOG voća dok mu je još SEZONA! (JELOVNIK)

Žena

Jagode pomažu da se dotera linija tako što povećavaju proizvodnju hormona, a iako umeju da budu veoma slatke zapravo imaju malo kalorija što ih čini sjajnim izborom za dijetu.

Pored toga, jagode sadrže veliki broj nitrata koji povećavaju protok krvi i kiseonika do mišića, sjajan su antiseptik, a njihovom redovno konzumacijom dolazi do smanjenja stresa i poboljšanja raspoloženja. Zahvaljujući vitaminima C, B6, K, folnoj kiselini, amino kiselinama i kalijumu, jagode smanjuju rizik od srčanih oboljenja i raka.

foto: Profimedia

PRIMER JELOVNIKA DIJETE:

1. DAN

Doručak: voćna salata od 250 g jagoda, 1/2 jabuke, 1/2 banane, kašičice meda i 50 g jogurta

Užina: šejk od 100 g jagoda i 1 dl nemasnog mleka sa 1/2 kašičice meda i 50 ml negazirane mineralne vode

Ručak: salata od 150 g jagoda, barenih ćurećih grudi, 100 g krastavca, 300 g kuvanih špargli, 10 g peršuna, 20 g mlevenih oraha, kašike soka od limuna, 6 kašika čorbe od povrća, kašičice maslinovog ulja

Užina: 100 g jagoda izmiksanih sa 1 dl jogurta i 1 kašičicom meda

Večera: salata od kuvanog krompira, glavice sitno seckanog crnog luka, manjeg kuvanog celera, 1 dl jogurta, 50 g nemasnog sira i peršuna

foto: Profimedia

2. DAN

Doručak: 2 kriške integralnog hleba namazanog nemasnim sirom

Užina: pire od 200 g jagoda, kašičice maslaca i kašičice meda

Ručak: salata od 100 g jagoda, 1/2 zelene salate, paradajza, paprike, 50 g nemasnog sira, 1/2 dl jogurta, soka od limuna, soli po ukusu, tost od kriške integralnog hleba

Užina: mešavina 1 dl soka od jagoda, 1 dl nemasnog jogurta i 1/2 dl soka od ananasa

Večera: palačinke sa kremom od izgnječenih jagoda, mladog sira i kašičice meda

3. DAN

Doručak: ovsena kaša sa dodatkom 1/2 decilitra soka od jabuke, 1/2 banane i 100 g jagoda

Užina: šejk od 1 dl jogurta, 100 g jagoda i kašičice meda

Ručak: 200 g jagoda i manja glavica barenog karfiola premazana sa kašičicom putera i posuta komadićima šunke

Užina: mešavina po 1 dl soka od pomorandže i jagoda sa kašičicom meda

Večera: pire od šargarepe i krompira uz dodatak mleka i kašičice maslaca, preko stavite kolutove paradajza i paprike isečene na trake, pospite sa kašikom parmezana i zapecite u rerni 15 minuta, mešavina gustog soka od 1 paradajza i 100 g jagoda

foto: Profimedia

4. DAN

Doručak: 2 kriške integralnog hleba sa namazom od nemasnog sira i 50 g jagoda

Užina: izmiksajte pomorandžu, jabuku i 100 g jagoda

Ručak: dinstana pastrmka sa crnim lukom, peršunom, kriškama limuna i kolutovima jagoda

Užina: miks od 150 g jagoda, kašičice meda, soka od 1 limuna i 1 dl vode

Večera: pečeni krompir preliven mešavinom izmiksane sveže šargarepe, paprike, lista celera i soka od limuna. Pomešajte zatim nekoliko većih jagoda, 50 g nemasnog sira i 1 dl jogurta, pa sve prelijte ovim namazom

foto: Profimedia

Kurir.rs/Žena/Foto: Profimedia

Prijavite se na newsletter.

Svakog dana besplatan pregled vesti na vaš e-mail.

* Obavezna polja

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...