icon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-galleryicon-homeicon-nexticon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

U SUSRET BUDUĆNOSTI! Četvrta generacija kočija iz Ingolštata

NOVI „AUDI A8“

U SUSRET BUDUĆNOSTI! Četvrta generacija kočija iz Ingolštata

Auto

Sa svojom četvrtom generacijom, novi „audi A8“ predstavlja primer slogana „napredak kroz tehniku“

Novim dizajnerskim izražajem, inovativnim konceptom upravljanja putem tač-skrin ekrana i sistemski elektrifikovanom vožnjom, nova „osmica“ je prvi serijski proizvedeni automobil na svetu koji je od početka razvijen za naprednu autonomnu vožnju.


Reč je o funkcijama poput parking pilota, garažnog pilota, asistenta vožnje u koloni...


Ikona stila


Prednji kraj sa širokom, uspravnom „singlfrejm“ maskom i fluidno i mišićavo telo simbolizuju sportsku eleganciju, prefinjenost i progresivni status. Ova luksuzna limuzina ima snažnu pojavu - bilo da se radi od 5,17 metara dugačkoj standardnoj varijanti ili varijanti A8 L, koja ima 13 cm duži međuosovinski razmak.

Ovaj vrhunski model svoj identitet jasno pokazuje i danju i noću, upotrebom HD matriks LED prednjih svetala sa „Audijevim“ laserskim svetlima i LED svetlosnom trakom u kombinaciji sa OLED svetlima sa zadnje strane. Ova svetla emituju jedinstvene svetlosne animacije kad vozač prilazi ili se udaljava od automobila.


Odziv na dodir prsta


Unutrašnjost namerno koristi svedeni dizajn; unutrašnja arhitektura je čista i sa strogo horizontalnom orijentacijom. „Audi“ svoje standarde visokog kvaliteta prenosi u digitalno doba sa radikalno novim konceptom upravljanja. Zamenjuje poznato rotaciono dugme i tač-ped prethodnog modela. Prednja tabla je očišćena od tastera i prekidača. U njenoj sredini nalazi se 10,1-inčni tač-skrin ekran koji se, kada je ugašen, skoro nevidljivo stapa sa crnom okolinom zahvaljujući svom crnom ramu visokog sjaja.

Intefejs se pojavljuje čim se automobil otvori. Vozač na velikom ekranu dodirom prsta kontroliše informaciono-zabavni sistem. Za pristup kontrolama klima-uređaja i funkcijama udobnosti, kao i za unos teksta, vozač može koristiti drugi tač-skrin na centralnoj konzoli. Kada vozač aktivira neku funkciju na gornjem ili donjem ekranu, kao potvrdu može čuti zvuk i osetiti odziv. Na isti način reaguju upravljačke komande koje izgledom imitiraju staklo.


Pogonska grupa


Novi A8 kreće u prodaju sa dva detaljno modifikovana V6 turbo motora: 3,0 TDI i 3,0 TFSI. Dizel-motor razvija snagu od 210 kW (286 KS), a benzinski motor 250 kW (340 KS). Nešto kasnije u ponudi će biti dva osmocilindrična motora - 4,0 TDI sa 320 kW (435 KS) i 4,0 TFSI sa 338 kW (460 KS).

Sva četiri motora rade u kombinaciji sa alternatorom-starterom kog pokreće remen (BAS). Ova majld hibrid tehnologija (MHEV, mild hybrid electric vehicle) omogućava krstarenje sa ugašenim motorom sa unutrašnjim sagorevanjem, kao i njegovo elegantno paljenje.


Novi A8 i A8 L pojaviće se u Srbiji krajem godine.


Luksuzni salon

MASIRANJE STOPALA


U novom modelu sedište najviše klase je zadnje desno sedište - koje u varijanti A8 L opciono dolazi kao opuštajuće sedište sa četiri različite opcije podešavanja i osloncem za noge. U ovom sedištu putnik može grejati i masirati stopala sa jedinicom sa višestrukim podešavanjima koja je integrisana u naslon sedišta suvozača. Doživljaj upotpunjuju novi udobni nasloni za glavu. Putnici na zadnjim sedištima takođe mogu kontrolisati niz funkcija kao što su ambijentalno osvetljenje, nova HD Matriks svetla za čitanje i funkcija masiranja...

Pratite Kurir na VIBERU:
http://chats.viber.com/kurir

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...