BATISTUTA BREND AMBASADOR SOKERBETA: Uskoro kreće najveća nagradna igra na Balkanu, stan u Beogradu i BMW čekaju dobitnike
Foto: Nenad Kostić

pravi igrač na pravom mestu

BATISTUTA BREND AMBASADOR SOKERBETA: Uskoro kreće najveća nagradna igra na Balkanu, stan u Beogradu i BMW čekaju dobitnike

Fudbal -

Uskoro kreće najveća nagradna igra na Balkanu! Najsrećniji igrač će osvojiti stan u Beogradu na vodi, a tu je i BMW 420D.

Gabrijel Batistuta
foto: Soccerbet

Povodom toga, brend ambasador kompanije SOCCERBET je postao Gabrijel Omar Batistuta. Slogan „Pravi igrači na pravom mestu!” potvrdio je i ovog puta zašto je upravo taj moto deo identiteta kompanije Soccerbet. Sa slavnim Argenticem potpisana je saradnja, čime je najavljena najveća nagradna igra na Balkanu.

Svi igrači kladionice Soccerbet biće u prilici da kao glavnu nagradu osvoje stan na jednoj od najboljih lokacija za život na teritoriji glavnog grada, stan u Beogradu na vodi. Ušuškan pored reke Save, Beograd na vodi je monumentalni projekat urbane revitalizacije koji postaje novo gradsko jezgro i nova međunarodna destinacija.

Bez obzira na to koju vrstu klađenja preferiraju, onlajn klađenje ili uplatom tiketa u Soccerbet poslovnicama, pa čak i ljubitelji slot-klub zabave, svi će ravnopravno učestvovati u izvlačenju za glavnu, ali i za ostale robne i novčane nagrade.

Gabrijel Batistuta
foto: Soccerbet

Jedna od velikih nagrada koja je takođe veliki motiv za učešće jeste luksuzni automobil BMW 420D! Novčane nagrade, u vidu bonusa na dnevnom i nedeljnom nivou u milionskim iznosima, učiniće ovo takmičenje još zanimljivijim, a sam koncept mnoge će podsetiti na kolekcionarstvo.

- Zabava je zagarantovana, a kampanja je zamišljena u etapama kroz koje će biti najavljeni detalji pravila za učešće, princip takmičenja i sadržaće informacije o ostalim robnim i novčanim nagradama. Smatramo da kompanije snažnog integriteta koje fokusirano slede prave vrednosti na putu realizacije svojih ciljeva mogu ostaviti trag sa svrhom. Više nije dilema da li naša kompanija ostavlja trag na tržištu, jer trag zaista ima vrednost, a naša najveća vrednost su upravo naši korisnici čiju lojalnost ovom prilikom želimo da nagradimo – zaključila je direktorka marketinga Marija Obrenović i uputila je poziv da pratite SOCCERBET naloge na društvenim mrežama, portalu, magazinu i sajtu.

Kurir sport

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track