Filipović: Partizan ide u korak sa trendovima

Filipović: Partizan ide u korak sa trendovima

Fudbal -
Direktorka marketinga navela je i da Partizan radi na pripremi zvanične aplikacije za mobilne telefone i tablete

BEOGRAD - Direktorka marketinga fudbalskog kluba Partizan Snežana Filipović rekla je danas da novi sajt crno-belih ima veliki značaj za promociju fudbalskog kluba i dodala da šampion Srbije ima ambiciozne planove u narednom periodu.

"Internet stranica ima veliki značaj za promociju samog kluba u nacionalnim, tako i u internacionalnim okvirima. Ono što bismo voleli da se ne promeni, jeste podatak da sajt ima preko pet miliona pregleda godišnje. Promene su napravljene u strukturi sajta i njegovom sadržaju. Poznato je da je sajt Partizana uvek išao ispred ostalih sajtova kod nas i slobodno možemo reći da nastavljamo tradiciju", kazala je Filipovićeva.

Ona je navela da su u dizajniranju novog sajta akcenti bili na na svedenosti, jednostavnosti, ekonomičnosti i intuitivnosti, te prilagođenosti prosečnom korisniku interneta.

"Ono što je najvažnije, naša najveća prednost i dalje ostaje ona suštinska – brzina, količina, kvalitet i tačnost informacija na sajtu", istakla je Filipovićeva.

Kao jedan od najvećih uspeha marketinga Partizana, ona je navela niz aktivnosti oko dovođenja novih poslovnih partnera, a pre svega potpistivanje ugovora o generalnom sponzorstvu sa kompanijom Karlsberg.

"Dugo se radilo na pronalaženju generalnog sponzora kluba i saradnja sa Karlsbergom je potvrda dobrog rada u Partizanu, posebno imajući u vidu da se ova kompanija u svom poslovanju, kada odlučuje o davanju sponzorstva, rukovodi isključivo komercijalnim razlozima. Očekivanja su nam se poklopila i rezultat toga je Lav na grudima igrača", navela je ona.

Filipovićeva je podsetila da će Karlsberg, odnosno Lav pivo biti generalni sponzor u tekoćoj sezoni, a da postoji mogućnost da se taj status zadrži i u sezoni 2013/2014. Ona je dodala da će u budućnosti klub iz Humske nastaviti sa sklapanjem kvalitetnih sponzorskih i poslovnih aranžmana sa uspešnim kompanijama.

Filipovićeva je i najavila kaciju "Da nam svima bude toplo", koja će početi 20. oktobra i trajati do 15. decembra, a cilj će biti prikupljanje odeće za one kojima je to najpotrebnije.

"Nakon ove akcije, pokrenućemo i mnoge druge, koje ćemo blagovremeno najaviti, a sve aktivnosti usmerene su na razvoj kluba i negovanje njegovih poštovaoca koji su nam uvek bitni", poručila je ona.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track