WMG NEPRIKOSNOVENI LIDER U DIGITALNOM IZDAVAŠTVU U SRBIJI TOKOM ČITAVE 2023. GODINE Hvala na poverenju!
WMG nastavlja sa apsolutnom dominacijom na srpskom tržištu i to sa 250,464 korisnika više od drugoplasirane, odnosno 321,648 više od trećeplasirane medijske grupacije, pokazuju decembarski podaci zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, koje sprovodi kompanija Gemius.
Kada se uzme u obzir prosek za celu godinu, WMG je po svim parametrima daleko ispred konkurencije:
- po broju otvorenih strana bolji smo za 69% u odnosu na drugoplasiranu i za 128% u odnosu na trećeplasiranu medijsku grupaciju
- po vremenu provedenom na našim portalima vodimo sa 60% u odnosu na drugoplasiranog, odnosno sa 89% u odnosu na trećeplasiranog konkurenta
- po broju poseta bolji smo 37% od drugoplasiranog, odnosno 66% od trećeplasiranog konkurenta
- po broju jedinstvenih korisnika bolji smo za 5% od drugoplasirane, odnosno za 13% od trećeplasirane medijske grupacije.
Drugim rečima, tokom čitave 2023. godine bili smo najčitaniji i najposećeniji sa najangažovanijom i najlojalnijom publikom!
Zahvaljujemo se svima koji svoje poverenje ukazuju našim portalima, na čelu sa Kurirom, Mondom i Espresom, koji se konstantno nalaze među top 10 sajtova u Srbiji.
Snaga medijskih grupacija
U decembru WMG ne samo da je ponovo bio rekorder po broju otvorenih stranica, broju poseta i jedinstvenih korisnika, već je 83.64% korisnika interneta u Srbiji provodilo po 1 sat i 8 minuta mesečno na našim portalima.
Snaga medijskih grupacija prikazana je na posebnom Gemius grafikonu koji ilustruje dve ključne metrike, internet reach i vreme provedeno na sajtu (graf: ATS), što na još bolji i pregledniji način prikazuje pravu snagu medijskih grupacija. Sa ovako predstavljenim parametrima, još je očiglednije koliko je WMG ispred svoje konkurencije.
Grafikon koji pokazuje snagu medijskih grupacija u Srbiji, Izvor: Gemius*
Kada je reč o medijskim grupacijama koje su na 2. i 3. mestu Gemiusove liste, decembarski podaci pokazuju da je United Media ostvarila bolje rezultate od Ringiera u čak 2 od 4 kategorije koje prati Gemius, broju poseta i vremenu zadržavanja na sajtovima. Drugim rečima, njihove pozicije sada su gotovo izjednačene.
WMG lider na digitalu u svim segmentima
WMG je na ubedljivom prvom mestu po broju otvorenih stranica, i to sada već četvrtu godinu zaredom. U decembru su posetioci naših internet izdanja otvorili preko 255 miliona stranica, što je za 61% više u odnosu na drugoplasiranog konkurenta, a čak 69% više u odnosu na trećeplasiranog.
Kada se sabere vreme koje su građani Srbije proveli na sajtovima WMG u decembru, dobije se neverovatan broj – 508 godina i 313 dana, što je čak 4.4 miliona sati. To znači da smo za 49% ispred drugoplasiranog izdavača, a 41% u odnosu na trećeplasiranog izdavača.
WMG dominira i u broju poseta: samo u decembru građani Srbije su preko 93 miliona puta posetili naše sajtove, što je 48% više od drugoplasiranog i 40% više od trećeplasiranog na Gemius listi.
WMG je digitalna medijska kompanija broj 1 u Srbiji i po broju jedinstvenih korisnika
Dominacija u kategorijama VESTI, SPORT, ŽENA/LIFESTYLE I BIZNIS
Ako se posmatraju pojedinačno kategorije sadržaja, WMG je ubedljivi lider u najvažnijim segmentima: vesti, sport, žena/ lifestyle i biznis
HVALA NA POVERENJU!
Pored Kurira, Monda i Espresa, u rezultatima medijske divizije WMG učestvuju i naši specijalizovani brendovi: Smartlife, Lepa & Srećna, Stvar ukusa, Sensa, Wanted, Yumama, Glossy, Stil, National Geographic Srbija, Elle Srbija, Euractiv i drugi. Deo WMG porodice je i oglasnik Sasomange, koji beleži konstantan rast u broju oglasa i registrovanih korisnika.
Zahvaljujemo se svima vama koji doprinosite našim uspesima: našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.
*Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi https://e-public.gemius.com/rs
PREDSEDNIK VUČIĆ RAZGOVARAO SA ANTONIOM KOŠTOM: Zahvalnost na podršci evropskom putu Srbije, tema bilo i otvaranje Klastera 3