Beograđani bi uskoro mogli da očekuju rigoroznije mere kontrole u javnom gradskom prevozu, počevši od ulaska na prednja vrata pa do većeg broja kontrolora i komunalaca u vozilima.Gradski čelnici su se, po svemu sudeći, na nove mere odlučili nakon saznanja da je GSP u minusu oko 200 miliona dinara, čemu je uzrok, kako prenose beogradski portali, nedovoljno kupljenih karata za prevoz. Nadležni nemaju adekvatno rešenje za ovaj problem, osim da uvedu rigorozne mere.Navodi se da je najrealnije da Beograđani za nekoliko meseci očekuju ulazak u autobuse, trolejbuse i tramvaje samo na prednja vrata ili uvođenje tolikog broja kontrolora - konduktera da će moći da pokriju skoro sva vozila, što bi zahtevalo zapošljavanje velikog broja radnika. Za koju god varijantu da se nadležni odluče, njeno sprovođenje će, skoro izvesno, sačekati da prvo prođu izbori.
Evo šta se sprema 1. Ulazak na prednja vrata 2. Uvođenje konduktera3. Veći broj kontrolora
4. Komunalci - kontrolori 5. Firme kupuju „markice“ 6. Rampe na okretnicama