Stanari: Tražimo tačne informacije o useljenju

Reagovanje

Stanari: Tražimo tačne informacije o useljenju

Beograd -
Stanari zgrada kažu da zbog neblagovremenih i najčešće netačnih informacija o završetku radova i useljenju dobijenih od nadležnih iz GDS-a oni svakodnevno trpe štetu

BEOGRAD – Povodom saopštenje Građevinske direkcije Srbije, a povodom objave rukova za useljenje zgrada u naselju ''Stepa Stepanović'' u Beogradu javili su se oštećeni stanari.

- U četvrtak 11. oktobra, održan je protest ispred sedišta Građevinske direkcije Srbije, s ciljem predavanja Zahteva kupaca stanova u naselju ''Stepa Stepanović''. Cilj je bio da se dobiju tačne informacije o kupljenim i unapred isplaćenim stanovima. Na skupu je bilo više od 50 kupaca, čiji su predstavnici upoznali i direktora GDS-a, kažu u svom pismu stanari

Oni kažu da su na ovaj korak bili prinuđeni zbog ogromnih kašnjenja u izgradnji i useljenju zgrada. Usled kašnjenja, kao i neblagovremenih i najčešće netačnih informacija o završetku radova i useljenju dobijenih od nadležnih iz GDS-a, oni kažu da svakodnevno trpe štetu.

To se posebno odnosi na one koji istovremeno plaćaju ratu kredita i najam stana.

- U kontaktu sa službenicima Građevinske direkcije Srbije, izloženi smo neobjektivnom, često i netačnom informisanju o stanju na gradilištu i fazama izgradnje kupljenih unapred isplaćenih stanova u naselju „Stepa Stepanović“, za koje se Direkcija obavezala da će ih u ugovorenom roku predati na korišćenje. Usmenim predočavanjem navedenih problema, u odgovarajućim službama Građevinske direkcije Srbije, kupcima je uglavnom savetovano da svoja prava realizuju pred nadležnim sudom tužbom što je suprotnom ugovoru, kažu stanari.

-Takva poslovna politika Građevinske direkcije Srbije rezultirala je obostranim problemima: s jedne strane to je dovelo do loše reputacije Direkcije i nepoverenja u državne projekte i institucije, rušenja kredibiliteta ovog prodavca kod budućih kupaca stanova na ovoj i drugim lokacijama na kojima se realizuje program stambene izgradnje.

S druge strane, zbog lošeg odnosa kupcima je pričinjena velika materijalna i nematrijalna šteta: npr. plaćanje stanarine u iznajmljenim stanovima zbog neispunjavanja ugovorenih obaveza, pomeranja ranije ugovorenih poslovnih obaveza zbog planiranog useljenja koje nije realizovano, otkazivanje ranije iznajmljenih stanova zbog netačnih informacija o useljenju i dovođenje svoje porodice u problematične egzistencijalne situacije, pretrpljene neprijatnosti, kažu u svom saopštenju oštećeni.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track