MCCANN najuspešnija na Golden Drum festivalu

Dva Grand Prix priznanja, pet zlatnih i 11 srebrnih nagrada

MCCANN najuspešnija na Golden Drum festivalu

Društvo -
McCann je ponovo dokazao da je najuspešnija agencija zbog čega uživamo poverenje najvećih svetskih, regionalnih i lokalnih klijenata, rekao je Srđan Šaper

BEOGRAD - Na festivalu "Golden Drum" u Portorožu, agencijska mreža McCann za centralnu i istočnu Evropu, u okviru koje posluje i agencija "McCann Beograd", proglašena je za najuspešniji komunikacioni sistem u ovom delu Evrope, osvojivši dva Grand Prix priznanja, pet zlatnih i 11 srebrnih nagrada. Svojim učešćem na festivalu, beogradski McCann doprineo je osvajanju ovog značajnog priznanja.

"McCann svoju reputaciju gradi više od sto godina. Usmerenost na kvalitet i kreativnost koji doprinose poslovnim rezultatima naših klijenata je način rada koji nas odlikuje. Naša vizija je da budemo najpoželjniji komunikacijski partner na svim tržištima na kojima smo prisutni. Sedamnaest osvojenih nagrada na “Golden Drum” festivalu potvrda je da se u ovom regionu razvija kreativnost koja polako, ali sigurno, korača putem da bude rame uz rame sa kreativnošću koja je prisutna na mnogo razvijenijim tržištima kao što je slučaj sa zapadnom Evropom i Severnom Amerikom", izjavio je Ričard Boner Dejvis, direktor marketinške agencije McCann za centralnu i istočnu Evropu.

Povodom ovog značajnog priznanja Srđan Šaper, osnivač "McCann Grupe", rekao je da je McCann ponovo dokazao da je najuspešnija agencija.

"McCann je ponovo dokazao da je najuspešnija agencija zbog čega uživamo poverenje najvećih svetskih, regionalnih i lokalnih klijenata. Nagrada za najuspešniju agencijsku mrežu u centralnoj i istočnoj Evropi još je jedna potvrda McCann-ove vizije da bude najpoželjniji komunikacijski partner", rekao je Šaper.

Festival "Golden Drum" u Portorožu jedan je od najvažnijih festivala oglašavanja u našem regionu na kome tradicionalno učestvuju najbolje svetske agencije. Ove godine održan je jubilarni dvadeseti put u organizaciji Slovenačke oglašivačke komore. Takmičarski deo festivala podeljen je na dve sekcije: Single Channel, koji nagrađuje radove koji najbolje i najkreativnije koriste jedan komunikacioni kanal i Multi Channel, koji nagrađuje najbolju kreativnu integraciju više komunikacionih kanala.

McCann Grupa posluje u 8 zemalja

McCann Grupa jedna je od vodećih kompanija za pružanje usluga u oblasti tržišnih komunikacija u jugoistočnoj Evropi koji posluje u osam zemalja: Srbija, Crna Gora, Makedonija, Bosna i Hercegovina, Albanija, Hrvatska, Slovenija i Bugarska. Sve agencije, članice „McCann Grupe” deo su najveće međunarodne mreži agencija okupljenoj u okviru „McCann Worldgroup” koja je osnovana 1902. godine, a danas posluje u više od 120 zemalja. „McCann Worldgroup“ je u vlasništvu „Interpublic Group of Companies“, najveće američke multinacionalne komunikacijske kompanije sa sedištem u Njujorku.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track