Najnovije vesti

SKANDAL: Našim parama EPS puni budžet RTS!
Foto: Nemanja Pančić

Novi propust Elektroprivrede Srbije

SKANDAL: Našim parama EPS puni budžet RTS!

Društvo
Građanima novac namenjen plaćanju duga za struju završio za izmirenje RTV pretplate. Zbog toga im stigla opomena i obračunata kamata

 

 

BEOGRAD - Ima li kraja propustima!
Mnogim građanima novac namenjen plaćanju duga za struju završio je za izmirenje duga za RTV pretplatu. Potrošači su tako ostali dužni „Elektroprivredi Srbije“, pa im je obračunata kamata ili im je stigla opomena pred isključenje. Aleksandar Skočajić iz Beograda priča za Kurir da ga mesec dana maltretiraju nadležne službe EPS, koje ne priznaju njegovu uplatu od 1.406 dinara od 14. oktobra.

Nezakonito

- To su nezakonito prebacili na pretplatu za Radio-televiziju Srbije. Na poslednjem računu nema te uplate, a EPS ignoriše sve moje dokaze da je ta suma plaćena za utrošenu struju, a ne za pretplatu - kaže Skočajić.

On ističe da je imao dug za struju po računu „EPS Snabdevanja“ od 11. oktobra od 2.729 dinara, tri dana pre nego što je uplatio 1.406 dinara, i nije bilo osnova da se taj iznos prebaci na pretplatu, što je EPS nezakonito učinio.
- Nisam ja odgovoran što je EPS promenio naplatu i sad to radi „EPS Snabdevanje“. A moj slučaj nije jedini - ističe Skočajić.

U „Elektrodistribuciji Beograd“ su priznali da je uplata legla na njihov račun, umesto na račun „EPS Snabdevanja“, pa se zato i ne vidi na računu koji je poslalo ove preduzeće. Skočajić kaže da su mu rekli da dođe na šalter reklamacija EDB i da ne mogu da mu vrate novac. On to neće da uradi jer, kako kaže, EPS firme moraju da reše tu zbrku i pošalju mu novi, ispravan račun.

Neophodan izbor

Ministarka energetike Zorana Mihajlović kaže da potrošači moraju da imaju izbor da li će višak novca na računu usmeriti na pretplatu za RTS, a u „EPS Snabdevanju“ navode da je bilo propusta.
- Još nemamo dovoljno resursa da obavimo sve sami, pa se oslanjamo na distribucije, i javljaju se greške. Nadamo se da će ih biti sve manje - dodaju u „EPS Snabdevanju“.

ANKETA /Zbog čega su se juče građani žalili ministarki Mihajlović/

Dragan Đurić


SOCIJALNA POMOĆ ODE NA STRUJU

Primam socijalnu pomoć, imam i socijalni karton, ali još ni za jedan mesec nisam dobio subvencije koje su najavljene. Znam da ih mnogi nisu dobili, pa me zanima da li to naše pravo možda koristi neko drugi kako bi umanjio svoje račune. Nadležni bi trebalo da provere kako se sprovodi odluka o dodeli ovih subvencija. Mesečno dobijem oko 5.000 dinara pomoći, ali dobar deo ode na račun za struju.

Dominika Đukić


RAČUN KAO DA JE MINUS 20!

U novembru sam potrošila oko 800 kilovat-sati, a u decembru više od 2.000 i moram da platim 11.360 dinara! Toliki račun mi nije bio ni kad je pre neku godinu bilo minus 20. Kažu da je račun veliki jer su kasnije očitali brojilo, stalno sam kod kuće i nemoguće je da su dolazili, a da me nisu našli. Čini mi se da su sami odredili kolika mi je potrošnja, pa ako prođe, prođe. Savetujem svima da dobro provere račune.

Radomir Stojanović


NEMAM STRUJU, A STIŽU RAČUNI

„Elektroprivreda Srbije“ me je isključila zbog duga pre dve i po godine, ali mi i dalje redovno stižu računi! Poslednji račun je bio 6.500 dinara. Nije mi jasno šta se dešava. Kako dođu do te potrošnje? Odakle im ti iznosi kad su me isključili? Šetaju me sa šaltera na šalter, od kancelarije do kancelarije. Ko je tu lud! Dokle ću dobijati račune? Možda dok mi ne naprave dug od milion dinara, pa mi uzmu kuću i sve što imam.

Miodrag Fantovski


POTROŠNJA 0, PLAĆAM 1.000 DINARA

Potrošnja mi je nula, a svakog meseca plaćam skoro hiljadu dinara. Dobijam tri računa, za dve vikendice i jednu garažu, i nigde nemam potrošnju, ali računi nisu nula. Razumem da moram da plaćam neke fiksne troškove, ali mora da se nađe neko rešenje da to ne bude ovoliko, da bude minimalno jer uopšte ne trošim električnu energiju. U inostranstvu postoji rešenje za ovakve slučajeve, ne znam zašto EPS to ne primeni.

Zorana Mihajlović
GRAĐANI NEĆE TRPETI!

Na pitanje da li će neko u EPS biti smenjen zbog uvećanih decembarskih računa, Zorana Mihajlović odgovorila je potvrdno.
- Ako se utvrde problemi, tražiću smene. Nikad neću dozvoliti da građani trpe ma ko bio na čelu javnih preduzeća - istakla je Mihajlovićeva za Kurir.
Ministarka je najavila da će regulatorna Agencija za energetiku najkasnije za mesec dana utvrditi zašto su uvećani decembarski računi za struju i gas.

 

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...