ADRIJA MEDIJA GRUPA: 150.000 LJUDI ČITA NACIONALNU GEOGRAFIJU
Foto: NG

JOŠ JEDAN REKORD IZDANJA “ADRIJA MEDIJA GRUPE”

ADRIJA MEDIJA GRUPA: 150.000 LJUDI ČITA NACIONALNU GEOGRAFIJU

Društvo -
Srpsko izdanje časopisa Nacionalna geografija zabeležilo je rekordnu čitanost. Blizu 150.000 ljudi uživa uz sadržaje ovog čuvenog, svetski poznatog brenda, pokazuje najnovije istraživanje Ipsos stratedžik marketinga.

Novembarsko, tematsko izdanje, koje je izazvalo veliko interesovanje čitalačke javnosti, posvećeno je klimatskim promenama, što ukazuje na visoku svest građana Srbije kad je u pitanju zaštita životne sredine. O aktuelnosti teme broja govori i podatak da je sredinom decembra u Parizu, nakon skoro dve nedelje pregovora o globalnim merama protiv klimatskih promena, postignut dogovor između 196 država. Ovaj dogovor smatra se istorijskim jer predstavlja prvu obavezujuću regulativu tokom dvadesetjednogodišnjih pregovora Ujedinjenih nacija o borbi protiv klimatskih promena. Nacionalna geografija izdaje se od 2006. godine, i sledeće godine obeležiće desetogodišnjicu postojanja na srpskom tržištu. Kako u svetu tako i kod nas, slavu je stekla zahvaljujući temeljnom pristupu društveno odgovornim i naučno-popularnim temama koje neprekidno privlače pažnju javnosti. Ukoliko ste zainteresovani da postanete član društva Nacionalne geografije uputstvo možete naći na sledećem linku

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track