icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

SEČA U EPS: Smenjeno osam direktora zbog računa za struju!
Foto: Printscreen Klix.ba/Darko Zabuš

Odlazak rukovodećeg kadra

SEČA U EPS: Smenjeno osam direktora zbog računa za struju!

Društvo

Bilo je i grešaka koje su napravili ljudi u elektrodistribucijama, odnosno odgovorni u elektrodistributivnom sistemu, rekao je Milorad Grčić

Zbog prenaduvanih decembarskih računa za struju u JP „Elektroprivreda Srbije“ juče je smenjeno osam direktora, s direktorkom Sektora za brigu o korisnicima EPS Sonjom Milojević na čelu.

Nakon unutrašnje kontrole, koja je u ovom javnom preduzeću počela posle skandala s računima za struju, od kojih su neki bili uvećani i od 100 do 150 odsto, v. d. direktora EPS Milorad Grčić smenio je četiri direktora „Elektroprivrede“ i četiri odgovorna lica iz „Elektrodistribucije“. 

Našao krivce... Milorad Grčić
Našao krivce... Milorad Grčić

Po kratkom postupku

Iz EPS su, pored Milojevićeve, smenjeni i direktor Odseka za tehničke usluge iz Jagodine Miomir Papović, rukovodioci Sektora za brigu o korisnicima iz Kraljeva i Kragujevca Mileta Milošević i Vojkan Vučković. Iz „EPS distribucije“ bez posla su zbog ove afere ostali direktor Sektora za podršku tržištu i smanjenje gubitaka iz Beograda Žarko Šantrić, direktori ogranka Kraljevo i Jagodina Srđan Đurović i Dobrica Milošević, kao i šef Službe za kontrolu na mernim mestima iz Niša Miloš Petrović.

Kontrola se nastavlja

- Svi korisnici mogu da pošalju reklamaciju do kraja januara, jer je i naš cilj da rešimo svaku žalbu. Sigurno je da nisu svi računi pogrešni. Definitivno da je u pojedinim slučajevima bilo grešaka i nepravilnosti, kao i grešaka i nemara i u okviru samog postupka očitavanja. Bilo je i grešaka koje su napravili ljudi u elektrodistribucijama, odnosno odgovorni u elektrodistributivnom sistemu, bilo da oni pripadaju ODS „EPS distribuciji“ ili EPS - rekao je Grčić i najavio da će se ovim pitanjem baviti duži vremenski period:
- Unutrašnja kontrola nastavlja da radi, već ima neke rezultate i biće smenjeni oni koji su odgovorni. Radna mesta „čitači brojila“ u EPS su ukinuta 2000. i poslednjih 16 godina na tim poslovima angažuju se različite agencije. Gde god se utvrde propusti agencija, uslediće finansijske sankcije u skladu sa ugovorom.

Uputstvo za obeštećenje
NE MORATE PODNOSITI REKLAMACIJU

Ne morate da podnesete reklamaciju jer će svi građani kod kojih se proverom utvrde nepravilnosti biti obeštećeni umanjenjem januarskog računa

Ukoliko želite, reklamaciju možete podneti na šalterima distribucija i pismenim putem

Adresa za žalbe naznačena je na prednjoj strani računa, a reklamacije se ne mogu podneti telefonskim putemEPS će reklamacije prihvatati sve do kraja meseca, a dužan je da odgovori na njih u roku od osam dana

 


BONUS VIDEO :

 

ANKETA: Ko je odgovoran za prenapumpane račune za struju

 


E.K.

 


 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.