icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.


Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

TATA, HOĆU BRATA! DOSTA REČI, NEK ZAKMEČI: Pogledajte koji je slogan osvojio 150.000 dinara i pobedio u kampanji za podsticanje rađanja u Srbiji! Koji se vama dopada?
Foto: Fonet

Na javni poziv pristigla 1.002 predmeta u 948 pisama iz 104 grada Srbije

TATA, HOĆU BRATA! DOSTA REČI, NEK ZAKMEČI: Pogledajte koji je slogan osvojio 150.000 dinara i pobedio u kampanji za podsticanje rađanja u Srbiji! Koji se vama dopada?

Društvo

Za izabrane slogane predviđene su novčane nagrade u sledećim iznosima: prvo mesto 150.000 dinara, odnosno dva puta po 75.000 dinara, drugo mesto dva puta po 37.500 dinara i treće mesto dva puta po 25.000 dinara

BEOGRAD - Ministarstvo kulture i informisanja i vladin Savet za populacionu politiku odabrali su na konkursu slogane za kampanju podsticanja rađanja u Srbiji i prvo mesto dele: "Ljubav i beba - prvo što nam treba!" i "Rađaj, ne odgađaj!" Izabrano je šest slogana umesto planirana tri.

 

Četiri su iz Beograda, jedan iz Pančeva i jedan iz Kuršumlije, objavilo je Ministarstvo kulture.

foto: Shutterstock

Prvo mesto dele slogani Ljubav i beba - prvo što nam treba!" Dragutina Kruške (Beograd) i Rađaj, ne odgađaj!" Brankice Mandić (Beograd), na drugom su Mama - neću sama, tata - hoću brata Vanje Milić (Kuršumlija) i Dosta reči, nek zakmeči" Miloša Veljovića (Beograd).

Treće mesto dele slogani Čuda se ne dešavaju. Čuda se rađaju" Marijane Aracki (Beograd) i Nek se deca rađaju i lepe stvari događaju Jelene Fatović Nikolić (Pančevo).

 

Za izabrane slogane predviđene su novčane nagrade u sledećim iznosima: prvo mesto 150.000 dinara, odnosno dva puta po 75.000 dinara, drugo mesto dva puta po 37.500 dinara i treće mesto dva puta po 25.000 dinara.

foto: Shutterstock

Na javni poziv pristigla su 1.002 predmeta u 948 pisama iz 104 grada Srbije.

Komisija je većinom glasova donela odluku da ne dodeli pojedinačne nagrade s obzirom da ni jedan od predloga ne zadovoljava potrebu da jedna poruka identifikuje složenost problema projektnog zadatka iz javnog poziva, već da proglasi po dva dobitnika za sva tri mesta.

 

U komisiji su bili ministarka bez portfelja zadužena za demografiju Slavica Đukić Dejanović, državni sekretar Ministarstva kulture i informisanja Aleksandar Gajović, šef kabineta ministarke Dejanović Nikola Jovanović, direktorka Medunarodna asocijacija za advertajzing (IAA Serbia) Jelena Ivanović i osnivač Instituta za istoriju oglašavanja Vladimir Čeh, kao predsednik komisije.

foto: Shutterstock

Na predlog Saveta za populacionu politiku Vlade Srbije, Ministarstvo kulture i informisanja je 4. decembra 2017. uputilo javni poziv za izradu slogana koji će biti korišćen u kampanji za promociju mera populacione politike sa ciljem podsticanja rađanja u Srbiji.

Komisija je u svojoj analizi prispelih radova konstatovala da se primećeni uslovni populizam u predlozima ogleda i u tonu i stilu prispelih poruka.

One su nadahnute, naglašeno afirmativne, zasnovane na domaćem poimanju porodice, zajednice, ljubavi, potomstva.

foto: Fonet/Ilustracija

Kako je navedeno, primetni su i didaktičnost, poučnost i sentimentalnost.

"Retko su poruke bile tvrđe, oporije ili kompetitivne. Tu nema 'političke politike', ali ima shvatanja temeljne ugroženosti društva i imperativa promena razumevanja i ponašanja", navodi se u analizi.

Po oceni komisije ovakav stil i ton ne može biti obeležje planirane kampanje, budući da je ona ograničena vremenski, materijalno i medijski i da ima specifične ciljeve veće prodornosti i vidnog pokretanja.

foto: Profimedia

Takođe navode da kampanja mora poštovati shvatanja i osećanja građana, njihov senzibilitet i način opštenja upravo na ove teme, gde se sa opšteg nivoa mora brzo i sigurno spustiti i zadržati na grupnom (porodičnom) i individualnom, a što umerenije na institucionalnom nivou, navedeno je u saopštenju.

 

(Kurir.rs/Tanjug/Foto: Fonet/Ilustracija)

 

 

 

POGLEDAJTE BONUS VIDEO:

 

LJUBAV NAJVEĆA! Raznežiće vas koliko mali brat obožava sestricu!

 

Pratite Kurir na VIBERU:
http://chats.viber.com/kurir

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...