icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

PAŽNJA, VAŽNO ZA PREVARENE SRPSKE TURISTE: Obeštećenje putnika S.A.B. travela u prvoj polovini septembra, rok za predaju zahteva 24. avgust! EVO ŠTA TREBA DA URADITE
Foto: AP

Direktor YUTA objasnio kako se predaju formulari

PAŽNJA, VAŽNO ZA PREVARENE SRPSKE TURISTE: Obeštećenje putnika S.A.B. travela u prvoj polovini septembra, rok za predaju zahteva 24. avgust! EVO ŠTA TREBA DA URADITE

Društvo

BEOGRAD - Putnici agencije S.A.B. trevel koji nisu realizovali uplaćeni aranžman biće obeštećeni u prvoj polovini septembra, najavili su danas predstavnici DDOR osiguranja iz Novog Sada.

 

"Rok za predaju odštetnih zahteva uz kompletnu dokumentaciju o uplaćnom aranžmanu je 24. avgust. Nadamo se da će u kratkom roku biti proverena dokumentacija i početi isplata obeštećenja", rekao je na konferenciji za novinare član Izvršnog odbora DDOR-a Ivan Grujić.

 

On je naveo da za sada nije moguće proceniti u kom procentu će biti obeštećeni prevareni putnici agencije S.A.B. trevel, kojih ima 6.000, ali da očekuje da će isplata pokriti najveći deo uplaćenog aranžmana.

 

Po rečima Grujića, da bi se sprečile prevare turističkih agencija potrebno je da se menjaju propisi koji regulišu tu oblast.

 

Kako je objasnio direktor Nacionalne asocijacije turističkih egencija - YUTA Aleksandar Seničić, odštetni zahtev putnika koji nisu otišli na uplaćeno letovanje može da se preda na dva načina - ukoliko se formulari skinu sa sajta JUTA, popune i pošalju osiguravajućoj kompaniji DDOR, ili da se zahtev lično preda u jednoj od poslovnica DDOR-a. Uz zahtev je potrebno priložiti ugovor o putovanju, dokaz o uplati i garanciju putovanja.

 

Seničič je istakao je JUTA, čija je članica S.A.B. trevel, organizovala da se sa letovanja vrate svi putnici te turističke agencije i da ne prekidaju odmor nakon što je agenciji oduzeta licenca.

 

"JUTA čini sve što može da zaštiti putnike, ali je posao državnih službi da kontrolišu rad turističkih agencija i da spreče prevare", kazao je Seničić.

 

Dodao je da nikakvo obeštećenje ne mogu da očekuju putnici agencije Flaj Flaj trevel kojoj je takodje oduzeta dozvola za rad, a nije bila članica JUTA.

JUTA sada ima 260 članica a od 18 turističkih agencija kojima su oduzete dozvole za rad samo tri su, kako je rekao Seničić, bile članice te organoizcije.

 

(Kurir.rs/Beta/Foto: AP/Ilustracija)

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.