icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

DRŽAVNA SEKRETARKA SRBIJE APELUJE NA RODITELJE: Držite decu na oku zbog nove igrice Momo! Pratite njihovo ponašanje
Foto: AP/Ilustracija

zasad nema prijavljenih slučajeva te igrice u Srbiji

DRŽAVNA SEKRETARKA SRBIJE APELUJE NA RODITELJE: Držite decu na oku zbog nove igrice Momo! Pratite njihovo ponašanje

Društvo

BEOGRAD - Državna sekretarka u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Srbije Tatjana Matić apelovala je danas na roditelje povodom nove internet igrice "Momo" da obrate pažnju na ponašanje svoje dece i navela da do sada nema prijavljenih slučajeva te igrice u Srbiji.

foto: AP/Ilustracija

Matić je kazala da je upoznata sa slučajem nove igrice "Momo" zbog koje je, prema navodima medija, nekoliko dece u svetu izvršilo samoubistvo. "Nema dokaza da je ova, kao ni prethodna igrica 'Plavi kit' zaista dovela do samoubistva. Svakako to izaziva kod dece strhove i može imati psihološke posledice po njihovo zdravlje", kazala je Matić.

Ona je dodala da roditelji moraju više kontrolisati decu i pratiti da li se njihovo ponašanje menja.

"Ta igrica je zapravo vid komunikacije koji se deci nudi putem različitih Jutjub kanala i influensera koje oni prate. Postoji jedan broj na (aplikaciji) Vats ap, deca se pozivaju da pozovu taj koji ima sliku zastrašujuće lutke koja kod dece izaziva strahove i frustracije", rekla je Matićeva.

foto: Youtube Printscreen

Igrica "Momo" prijavljena je u Argentini, Meksiku, Francuskoj i Nemačkoj.

Podsetila je da je Nacionalni kontakt centar za bezbednost dece na interntu do sada održao više od 207 prezentacija i edukacija u 41 gradu u Srbiji. U edukacijama je učestvovalo 69 osnovnih škola, više od 7.000 dece i 3.500 roditelja.

foto: Zorana Jevtić

Ona je upozorila da je veliki problem što u Srbiji 80 odsto stanovnika koristi internet, a 49 odsto su digitalno nepismeni. Od juna radna grupa je započela izradu Strategije digitalnih veština za period od 2019. do 2023. godine.

 

"Cilj strategije je unapredjenje digitalne pismenosti i digitalnih kompetencija, odnosno što veća upotreba savremenih tehnologija na adekvatan način u svakodnevnom životu", objasnila je Matić.

 

(Kurir.rs/Beta/RTS/Foto: AP/Ilustracija)

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.