POČINJE SEČENJE BOINGA: Ova letelica nekadašnjeg JAT najverovatnije 2020. u Muzeju vazduhoplovstva
Foto: Pritnscreen/Youtube

proces rashodavanja dela flote

POČINJE SEČENJE BOINGA: Ova letelica nekadašnjeg JAT najverovatnije 2020. u Muzeju vazduhoplovstva

Društvo -

Na platformi Jat Tehnike nedavno je započeo proces rashodovanja dela flote aviona 737-300 nacionalne avio-kompanije.

Na Fejsbuku se ovih dana moglo pročitati da je prva na „sečenju“ letelica registracije YU-AND, a kako Tango Six ekskluzivno saznaje, postoji velika verovatnoća da će prvi 737 u nekadašnjem JAT-u ali i Evropi biti sačuvan i predat Muzeju vazduhoplovstva.

Kako su potvrdili iz Muzeja vazduhoplovstva, čim su saznali da će flota Boinga 737 završiti u formi potpuno nearodinamičnih kilograma uputili su zvanični dopis Er Srbiji sa molbom da po potpunom povlačenju ovog tipa iz saobraćaja dobiju jedan avion za svoju postavku.

Kako su za Tango Six rekli iz muzeja u dosadašnjoj komunikaciji su prepoznali dobru volju nacionalne avio-kompanije po ovom pitanju, očekuju da će odluka biti pozitivna i da će Er Srbija, nakon prodaje delova koji ne utiču na spoljašnji izgled aviona, isti najverovatnije i donirati.

Podsećaju da je nacionalna avio-kompanija do sada zvanično ovoj instituciji donirala DC-3, Konver 440, Karavelu i Boing 727 (uz poljoprivredne PT-17, PT-75, An-2M, Gruman i Utvu 65).

Er Srbija trenutno leti svoje preostale YU-AND, YU-ANK i YU-ANI pod brendom Avioleta. Ove letelice bile su nekada deo slavne, moderne i prve flote Boinga 737 u Evropi. Pre tri godine posada „Novembar Delte“ obeležila je i 30 godina od prvog fabričkog leta ovog aviona.

(Kurir.rs/Tangosix)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track