NA TAKMIČENJU ZA NAJLEPŠU POŠTANSKU MARKU U EVROPI UČESTVUJE I JEDNA NAŠA: Ovo je žuta čaplja koja se nadmeće za prestižnu nagradu (FOTO)
Foto: Pošta Srbije

glasanje do 11. oktobra

NA TAKMIČENJU ZA NAJLEPŠU POŠTANSKU MARKU U EVROPI UČESTVUJE I JEDNA NAŠA: Ovo je žuta čaplja koja se nadmeće za prestižnu nagradu (FOTO)

Društvo -

Na evropskom takmičenju za najlepšu poštansku marku Srbija učestvuje od 2002. godine, a u konkurenciji 49 zemalja ove godine "Pošta Srbije" nadmeće se sa markicom na kojoj je lik žute čaplje.

Tema ovogodišnjeg takmičenja za najlepšu prigodnu poštansku marku emisije EVROPA, koje organizuje Asocijacija javnih poštanskih operatora PostEvropa, su ptice, a žuta čaplja je, kažu u "Pošti Srbije", odabrana zbog svoje neobičnosti.

"Opredelili smo se da na takmičenje pošaljemo žutu čaplju kao našu pticu zato što ima neku mistiku u koloritu, jako je neobična i veoma se razlikuje od svih ostalih maraka koje smo videli da su objavljene za onlajn takmičenje", rekla je direktorka Radne jedinice "Srbijamarka" u Pošti Srbije Marina Kalezić.

Podsetila je da je takmičenje za najlepšu poštansku marku prvi put održano 2002. godine i da na njemu učestvuju svi javni poštanski operatori zemalja članica PostEvrope - 52 operatora iz 49 evropskih zemalja.

"Mi smo učestvovali od prve godine od kada je počelo da se održava ovo takmičenje, odnosno od 2002. godine, i za to vreme jednom smo osvojili prvu nagradu na onlajn takmičenju jer se takmičenje sprovodi tako što sedam članova žirija komsije PostEvrope proglašava najlepšu marku, ali se glasanje pušta i u javnost i principom 'jedan klik za jedan glas' se skupljaju glasovi", pojasnila je Kalezić.

To je, kaže, bilo 2014. godine kada je Pošta Srbije izdala dve prigodne poštanske marke za emisiju EVROPA pod nazivom "Nacionalni muzički instrumenti" - sa motivima svirale i gajdi.

Marka sa motivom gajdi dobila je najviše glasova, a autor likovnog rešenja za tu marku je Nadežda Skočajić, akademski grafičar i jedna od kreatora poštanskih maraka i vrednosnica Pošte Srbije.

Onlajn glasanje ove godine počelo je devetog maja, sprovodi po principu "jedan klik jedan glas" na sajtu PostEvrope i traje do devetog septembra, a proglašenje najlepše markice održaće se na engleskom ostrvu Džerzi od 10. do 11. oktobra, kada zaseda plenarna skupština PostEvrope.

(Kurir.rs/Tanjug)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja