Generali Osiguranje Srbija osvojilo prvo mesto na konkursu za rodno najsenzitivniju kompaniju
Foto: Promo

Generali Osiguranje Srbija osvojilo prvo mesto na konkursu za rodno najsenzitivniju kompaniju

Društvo -

– Generali Osiguranje Srbija je ovogodišnji dobitnik priznanja za rodno najsenzitivniju kompaniju. Priznanje je dodeljeno 28. oktobra u sklopu onlajn manifestacije „Cvet uspeha za ženu zmaja 2020”, koju organizuje Udruženje poslovnih žena Srbije.

„Za nas je priznanje ’Rodno najsenzitivnija kompanija’ potvrda da se na pravi način brinemo o svojim zaposlenima, njihovim potrebama i ambicijama, tako što negujemo kreativno radno okruženje koje motiviše i svakom pojedincu pruža jednake prilike, i favorizujemo stručnost, posvećenost i postignute rezultate. To postižemo kroz mnogobrojne mere i beneficije usmerene ka postizanju balansa između privatnog i poslovnog života zaposlenih. Ponosni smo što u našoj kompaniji ne postoji rodna diskriminacija. Verujemo da se po tome izdvajamo i želimo da nas i javnost prepozna kao modernu kompaniju koja neguje različitost i inkluziju i svim zaposlenima pruža jednake šanse”, izjavila je Sanela Kuč, saradnica za radno pravo u Direkciji za ljudske resurse i organizaciju, koja je preuzela ovu prestižnu nagradu u ime kompanije.

foto: Promo

Priznanje „Rodno najsenzitivnija kompanija” nastalo je u okviru projekta „Ravnopravno u lancu vrednosti”, koji zajednički realizuju Udruženje poslovnih žena Srbije, Koordinaciono telo za rodnu ravnopravnost i Ambasada Kraljevine Holandije u Srbiji. Dodeljuje se velikim kompanijama koje primenjuju 5. princip Ujedinjenih nacija za osnaživanje žena i koje su pružile najbolji model uključivanja žena u lance dobavljača.

Priznanje je prvi put dodeljeno 2018. godine u sklopu manifestacije „Cvet uspeha za ženu zmaja”.

O kompaniji

Generali Osiguranje Srbija je na domaćem tržištu osiguranja najveća osiguravajuća kompanija sa stranim kapitalom i lider u životnom i zdravstvenom i osiguranju. Član je Generali grupe, jedne od najvećih globalnih kompanija u oblasti osiguranja i upravljanja imovinom. Osnovana 1831. godine, Generali grupa danas je prisutna u pedeset zemalja sveta. Njen prihod od premije je 2019. godine iznosio 69,7 milijardi evra. Sa skoro 72.000 zaposlenih i šezdeset jednim milionom klijenata, Generali grupa zauzima vodeću poziciju u Evropi i sve je prisutnija u Aziji i Latinskoj Americi. Preko svoje regionalne kancelarije u Pragu, Generali grupa posluje u Austriji, Centralnoj i Istočnoj Evropi i Rusiji i jedna je od tri vodeća osiguravača u regionu. Ambicija Generali grupe je da kroz razvijenu distributivnu mrežu klijentima nudi inovativna rešenja prilagođena njihovim potrebama i tako postane njihov doživotni partner.

(Promo - tekst / Foto: Promo)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track