PLATI RAČUN ZA STRUJU BEZ ČEKANJA U REDU
Foto: Promo

SVE VIŠE KORISNIKA EPS PORTALA - USKORO I MOBILNA APLIKACIJA

PLATI RAČUN ZA STRUJU BEZ ČEKANJA U REDU

Društvo -

Iz meseca u mesec sve manje ljudi čeka poštara i proverava poštansko sanduče u potrazi za računom za električnu energiju. Razlog je jednostavan, sve više građana koristi EPS-ov portal „Uvid u račun“

Plaćanje računa za električnu energiju postalo je i brže i jednostavnije od kako je „Elektroprivreda Srbije“ krajem prošle godine omogućila domaćinstvima i malim kupcima da preko portala „Uvid u račun“ izmire svoje obaveze. Iz dana u dan sve je više onih koji umesto da čekaju poštara i stoje u redovima, račune plaćaju od kuće u par klikova.

Idući u korak s potrebama kupaca, portal je odmah u startu ponudio najvažnije informacije na jednom mestu. Osim što je račun dostupan pre nego što se dostavi Pošti, na portalu je dostupna arhiva računa u poslednje tri godine, kao i potrošnja struje po zonama i tarifama. Račun se može platiti putem sistema instant plaćanja (IPS skeniraj) ili platnim karticama.

Interesovanje za ovaj način plaćanja računa u konstantnom je porastu o čemu govori podatak da EPS portal ima više od 370.000 registrovanih korisnika, to je nedavno izjavio Dušan Živković, vršilac dužnosti generalnog direktora EPS. On je najavio i da će građanima uskoro biti na raspolaganju mobilna aplikacija, jer kompanija namerava da ide korak dalje u digitalizaciji usluga. Živković je rekao da su reakcije kupaca izuzetno pozitivne, kao i da veruje da će se sve veći broj njih uz upotrebu portala opredeliti da račun dobija samo elektronskim putem, uz simboličan popust od 50 dinara ali, ono što je važnije, dati doprinos očuvaju životne sredine.

Oni koji koriste portal kažu da je upotreba veoma jednostavna i da odnedavno osim računa i potrošenih kilovata, putem portala imaju i brz link do praktičnih saveta kako uštedeti struju.

EPS
foto: Promo

Prednosti korišćenja portala „Uvid u račun“

• Dostupnost računa odmah po formiranju mesečnog zaduženja • Plaćanje je u režimu 24/7/365 putem različitih savremenih telekomunikacionih uređaja • Precizne uplate - građani ne dolaze u situaciju da pogreše broj računa ili poziv na broj, tako da ne postoji ni rizik da će novac završiti na pogrešnom mestu • Ušteda vremena - cela procedura traje samo nekoliko sekundi, nema odlaska u poštu/banku, čekanja u redu i upisivanja podataka na uplatnicu

Da li ste znali?

EPS je prvi, još u oktobru 2018. godine, omogućio plaćanje računa za električnu energiju skeniranjem QR koda.

Promo

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track