Zašto bi trebalo da koristite animacije u reklami
Foto: PR

Sve prednosti video-animacije

Zašto bi trebalo da koristite animacije u reklami

Edukacija -

Iako marketinške kompanije imaju mnoštvo alata koje koriste u strategijama oglašavanja, pokazalo se da jedan od najefikasnijih pristupa jeste video-snimak.

Iako marketinške kompanije imaju mnoštvo alata koje koriste u strategijama oglašavanja, pokazalo se da jedan od najefikasnijih pristupa jeste video-snimak. Jutjub, na koji se besplatno može postaviti video-snimak, drugi je najveći pretraživač posle Gugla, što ga čini ekonomičnim načinom da se dođe do klijenata. Animirani video-spotovi postaju sve popularniji u marketingu i predstavljanju poslovanja. Razlog se krije u tome što „animirani video može teške teme učiniti razumljivijim i zanimljivijim“, navodi Čarls Kroford, preduzetnik i osnivač digitalne marketinške agencije „Kroford i O’Brajan“. Kako i zašto animirani video-spot može da bude vredan alat i gde se sve može koristiti? Oglašavanje i prezentacija poslovnim subjektimaAko je kompaniji potrebno da osmisli prezentaciju koju će pokazati rukovodećoj grupi ljudi u području u kome žele da prodaju svoj proizvod ili uslugu, mogu da koriste animirane video-snimke. To će uštedeti vreme njihovih potencijalnih klijenata, te će takav gest klijenti umeti da cene. Uz razne mogućnosti koje animacija pruža, kompanije mogu da saopšte ideje na zanimljiviji način nego što se to može učiniti samo rečima. Video-snimak odmah će pokazati prednosti proizvoda. On može da pokaže i ono što ne mogu fotografija i reči, a pogotovo ako treba da se objasne neki komplikovani procesi. Animacija je pravi put i onda kada je potrebno klijentima pokazati kako će gotov proizvod izgledati i kako se koristi.Dopadljive i-mejl kampanjeAnimirani video-snimci mogu da budu veoma snažan alat za privlačenje pažnje u i-mejl kampanjama. „Ljudi vole da kliknu na video-snimak“, ističe Kroford. Ako ne koristite mnogo reči, u snimku, koji ne zauzima mnogo prostora, možete da postignete još već uspeh. TV oglašavanje koje se pamtiUz pojavu 3D tehnologije ili HDTV, efekat animiranih video-snimaka na one koji gledaju postao je veoma snažan. „Kompanije koje se oglašavaju na televiziji mogu da poboljšaju efikasnost svojih reklama, uz zadivljujuću animaciju. To će omogućiti korisnicima da lakše upamte brend“, smatra Kroford. Atraktivna rešenja u službi vašeg web sajta„Kada imate pametan i zabavan video-snimak i postavite ga na vašu web stranicu, to može uveriti ljude da treba da vas prate kako bi saznali šta imate da ponudite“, navodi Kroford. Vaše web stranice će se tako i bolje rangirati na pretraživačima. Kroford savetuje da kada radite video-snimke za sajt neke kompanije, iskoristite animaciju da uputite posetioce na druge stranice. Dodajte zabavne funkcije, na primer mogućnost da korisnici kliknu na vrata koja vode u drugu „sobu", psa koji na klik skoči sa stolice i odvede vas na sledeću destinaciju na sajtu i tome slično. „Pitajte ljude umeju li da pronađu skriveno blago i verovatnije je da će kupiti proizvod“, ističe Kroford. Kroz animacije možete slobodno koristiti specijalne efekte na web stranici koje bi, kada biste izabrali da isto radite s glumcima u studiju, koštale bogatstvo. Lak način da se predstave tehničke informacijeAko se neka kompanija bavi proizvodnjom ili pružanjem usluga čije predstavljanje uključuje mnogo tehničkih termina ili komplikovane ideje, njihovu poruku ćete uspešnije preneti potencijalnim klijentima uz animirani video-snimak. „Setite se vremena kad ste bili mlađi i svih ilustracija i crtaća koji su uspešno objašnjavali teške teme. To treba da vam bude vodilja pri izradi ovakvih video-snimaka. Rezultati su isti, iako smo svi mi sada odrasli“, kaže Kroford. Efekat zabaveNeki proizvodi, koji su sami po sebi nezanimljivi, mogu da se prezentuju na šaljiv način uz animaciju. Ako kompanije prodaju deo za cevi u kupatilu, što samo po sebi ne zvuči mnogo zabavno, mogu da imaju mnogo više koristi od smešnih video-snimaka. Koliko god da vam se neki proizvod čini dosadnim, kroz dobro osmišljenu animaciju može postati veoma zabavan. Mogućnosti video-animacije su ogromne – od upotrebe u reklamama i korporativnim video-snimcima do filmova i raznih TV sadržaja, najava, internet-prezentacija. Ako ste kreativni i želite da savladate veštine video-animacije, potražite pomoć eksperata na obrazovnom programu optimalnog trajanja i počnite realizaciju svojih projekata.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja