icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

SVI TRAŽE STRUČNJAKE ZA DIGITALNI MARKETING: Ponuda poslova veća od potražnje i do nekoliko puta
Foto: Promo

Sektor u kome posao traži vas

SVI TRAŽE STRUČNJAKE ZA DIGITALNI MARKETING: Ponuda poslova veća od potražnje i do nekoliko puta

Edukacija

Svi brendovi – od velikih do onih koji su tek u povoju – u stalnoj su potrazi za stručnjacima sa iskustvom u digitalnom marketingu, zaključak je velikog istraživanja koje su sproveli McKinley Marketing Partners.

Stručnjaci za digitalni marketing su među najtraženijima

Ispitivanje trendova zapošljavanja u marketingu pokazalo je da je najveći broj novih radnika primljen u sektor digitalnog marketinga. Međutim, to nije ni izdaleka dovoljno da bi se zadovoljile potrebe kompanija za kvalitetnim stručnjacima.

 

 

Naime, 69% menadžera izjavilo je da će u 2018. godini njihovi timovi primati nove ljude usled potrebe za stručnjacima sa znanjima i veštinama iz digitalnog marketinga.

 

Danas je situacija takva da, bez obzira na to za koju poziciju u marketingu konkurišete, među glavnim veštinama koje kompanije od kandidata zahtevaju jesu poznavanje makar osnova digitalnog marketinga. Ono što posebno iznenađuje jeste da se digitalne veštine traže i u oblastima u kojima do sada nisu bile neophodne, kakve su tradicionalni marketing i istraživanje tržišta. Jednostavno rečeno, marketing se sve više seli u online sferu.

 

Neke od oblasti digitalnog marketinga u kojima je najlakše doći do posla su online advertising, kreiranje i uređivanje sadržaja (content creation) i email marketing. Tu su takođe i social media i SEO, što ukazuje na to da je firmama važno da imaju sveobuhvatnu digitalnu strategiju.

Poslova ima – nedostaje stručnjaka

Ponuda poslova i do nekoliko puta prevazilazi potražnju. Naime, 59% kompanija upravo traži stručnjake za digitalni marketing, dok je, sa druge strane, samo 19% digitalnih marketara aktivno u potrazi za novim poslom.

 

Ne samo da nema dovoljno obučenih radnika, već su i zaposleni stručnjaci za digitalni marketing u velikoj meri zadovoljni svojim pozicijama, platama i atmosferom u firmi i zato nemaju potrebu da menjaju posao. Ispitivanje je pokazalo da bi jedini razlozi zbog kojih bi razmislili da pređu u drugu kompaniju bili povećanje plate i napredak u karijeri. A to je ono što im većina firmi i nudi.

 

Upravo zbog toga što je digitalni marketing jedina oblast marketinga u kojoj potražnja prevazilazi ponudu, firme stalno vrše regrutaciju potencijalnih kandidata, pokušavajući da ih privuku uslovima nezamislivim za naše tržište. Pored visoke plate, neki od najvećih benefita koje kompanije nude su fleksibilno radno vreme, plaćeno usavršavanje i dodatni slobodni dani.

 

foto: Promo

Digitalni marketing – oblast u kojoj se ne čeka na posao

 

Ne samo da sa znanjem iz digitalnog marketinga nećete imati problema da nađete posao već je velika verovatnoća da ćete, i kada nađete posao, stalno dobijati bolje i primamljivije ponude. Naime, kompanije su u stalnoj potrazi za stručnjacima, pa su i plate koje nude i do nekoliko puta veće od proseka. Ovo je trend koji će se nastaviti i u budućnosti, pa je glavni zaključak istraživanja da je sada sjajno vreme za sve koji poseduju ove veštine i znanja.

 

Međutim, digitalni marketing je idealan i za sve one koji nisu sigurni kojoj bi se karijeri posvetili. Jednostavno: sada je pravi čas da se započne sa karijerom u ovoj perspektivnoj oblasti.

 

Digitalni marketing je kao stvoren za nove generacije koje provode dosta vremena na društvenim mrežama i internetu. Ovo je njihova prilika da zarađuju dok rade ono što vole. Osnovna znanja neophodna za digitalni marketing mladi su već stekli u svoje slobodno vreme. A za nadogradnju koja će od njih načiniti tražene stručnjake potrebno je manje od godinu dana dobrog školovanja.

 

Dobra vest i za one starije je da se znanja i veštine neophodne za ovu oblast lako i brzo stiču. Tako je ovaj sektor sjajan i za sve koji razmišljaju o promeni karijere i prekvalifikaciji bez obzira na godine i predznanje. Jednostavno je: usled nedostatka obučenog kadra, pojedine firme spremne su da zaposle kandidate bez iskustva i da ih kroz rad u timu formiraju u stručnjake kakvi su im neophodni.

 

Po opštem zaključku istraživanja, digitalni marketing je najbolji izbor za sve koje zanima karijera u marketingu.

Znanje je moguće steći za samo 12 meseci, od kuće ili u učionici

 

Ukoliko želite da steknete znanja i veštine, kao i neophodnu praksu, razmislite o InternetAcademy, međunarodnoj školi u kojoj su svoje uspešne karijere započeli brojni stručnjaci za digitalni marketing. Mogućnost pohađanja nastave na daljinu, stalna podrška predavača koji su eksperti u ovoj oblasti, kao i mogućnost sticanja prestižnih sertifikata koji predstavljaju međunarodnu potvrdu stručnosti garancija su da ćete u ovoj cenjenoj instituciji na najbrži način steći znanja i veštine koji će vas učiniti traženim stručnjakom za digitalni marketing.

 

Ovo je pravi trenutak da započnete uspešnu karijeru.

 

(Promo - tekst / Foto: Promo)

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.