Najnovije vesti

OGLASI NA PAMETNIM ZVUČNICIMA I PAMETNI ČET-BOTOVI: Ovo su 4 marketinška trenda koja se spremaju za 2020. godinu
Foto: Promo

Trendovi u marketingu

OGLASI NA PAMETNIM ZVUČNICIMA I PAMETNI ČET-BOTOVI: Ovo su 4 marketinška trenda koja se spremaju za 2020. godinu

Edukacija

Marketinški trendovi se menjaju iz dana u dan i nekada je izuzetno teško pogoditi šta je sledeći korak i kako će se tržište menjati i prilagođavati.

 

Iako još nismo stigli do polovine 2019. godine, eksperti širom sveta su uveliko počeli da govore o tome šta se može očekivati u 2020. i kako se za to može pripremiti.

 

foto: Promo

Tehnologija je dodatno ubrzala proces razvoja, pa čest današnji alat za istraživanje tržišta ili plasiranje sadržaja sutra više neće postojati. Ista revolucija donela je i veliki broj prednosti, pa je tako danas lakše nego ikada predvideti kako sve možemo prilagoditi našu komunikaciju aktuelnim trendovima i šta možemo očekivati.

 

Evo šta nam sprema 2020. godina i kako da odreagujete na vreme.

 

foto: Promo

Napredna SEO optimizacija

 

Da li znate da čak 61,8% rezultata pretrage na Googlu trenutno predstavlja „zero-click” rezultat?

 

To znači da je dovoljno da ukucate pitanje na koje želite da pročitate odgovor, poput „kolika će biti temperatura sutra?” ili „kako da napravim marketinški levak?” i velika je verovatnoća da ćete dobiti isečak sa odgovorom bez potrebe da dodatno otvarate bilo koji link koji vam Google ponudi.

 

Na vama je da svoj sajt dovoljno dobro prilagodite trendovima, kako bi pretraživači prepoznali ključne reči kod vas kao relevantne za prikazivanje bez klika.

 

foto: Promo

Oglašavanje na pametnim zvučnicima

 

Sigurno ste čuli za Alexu ili Google Home, odnosno pametne zvučnike kojima možete dati glasovne komande, na koje će vam oni i odgovoriti.

 

„Pusti moju omiljenu pesmu”, „koliko je stepeni napolju?” ili „pročitaj mi vesti”, samo su neke od komandi koje im možete zadati.

 

Pre dve godine nekoliko oglašivača je počelo polako da postavlja oglase u ovaj prostor, ali eksperiment nije bio previše uspešan. Imajući u vidu da je prethodne godine prodato 56 miliona ovih naprava, čini se kao da je sada pravi trenutak da se isto ponovi, ali sa daleko boljim rezultatima.

 

Optimizacija za glasovnu pretragu

 

Znate li da se čak 20% svih Google pretraga pokrene putem glasovne pretrage?

 

Takođe, 71% mladih ljudi između 18 i 29 godina koriste glasovnog asistenta na svom telefonu.

 

Iako je nekim brendovima oglašavanje na pametnim zvučnicima i dalje komplikovano, bilo bi dobro prilagoditi sadržaje na sajtu i optimizovati komunikaciju tako da dobijete što više mesto na Googleovoj rang-listi.

 

Jedan od ključnih saveta jeste da učinite da sve što pišete ima razgovorni ton, odnosno da konstrukcije koje pišete imaju ton koji bi ljudi koristili kada bi izgovarali te rečenice.

 

Chatbotovi – sve više njih

 

Ovaj trend je tek u nastajanju i ljudi se i dalje navikavaju na njega.

 

Ono što se javlja kao najčešća greška i problem jeste utisak koji ovi programirani karakteri ostavljaju – ljudi misle da razgovaraju sa mašinom. Međutim, zahvaljujući modernim algoritmima i razvoju veštačke inteligencije, sve veći broj chatbotova komunicira a da niko ni ne primeti da je reč o mašini.

 

U narednom periodu očekuje ih se sve više, jer je proračunato da će veliki brendovi uštedeti ozbiljne resurse ukoliko počnu da primenjuju ovakve tehnologije u svom radu.

 

foto: Promo

Naučite kako

 

Iako imate izlistane sve trendove koji se očekuju u toku narednih nekoliko meseci do godinu dana, kako biste mogli da ih primenite u poslu ipak su neophodni iskustvo i veštine. U tome vam neće pomoći kratki kursevi od nekoliko meseci, već je potrebno da odvojite barem jednu godinu i posvetite se učenju uz pomoć kvalitetnih mentora.

 

Upišite obuku za internet marketing i napravite pravi korak ka karijeri iz snova.

 

 

Foto: Promo

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...