INFLUENSERI U VREME KRIZE: Evo kako da kao influenser pomognete drugima u krizi
Foto: Promo

Internet

INFLUENSERI U VREME KRIZE: Evo kako da kao influenser pomognete drugima u krizi

Edukacija -

Vanredno stanje je zvanično ukinuto, ljudi su izašli na ulice i čini se da ih je sve teže obuzdati.

Iako struka upozorava da je neophodno poštovati određene mere, među kojima je i socijalna distanca, stiče se utisak da ih ljudi jednostavno više ne slušaju.

Međutim, postoje oni koje slušaju. To su ljudi poput Novaka Đokovića ili blogerki koje promovišu zdrav životni stil. Sve više ljudi sluša upravo njihove savete. Nazvaćemo ih jednim imenom – influenseri.

foto: Promo

Iako je vanredno stanje okončano, i dalje postoje načini da influenseri pomognu društvu i da prenesu pravu poruku kako bi pomogli suzbijanje pandemije i prevenciju novog talasa.

Influenseri su pojedinci, ali i firme mogu da se pozicioniraju tako da se njihovo mišljenje shvata ozbiljno. Ako želite da sebe ili svoj brend dovedete do nivoa influensera, evo nekoliko saveta koji mogu biti korisni

Inspirišite pozitivnim primerom

Mnogima je teško palo da po ceo dan sede kod kuće ne radeći ništa u izolaciji. Drugima je bilo naporno jer su morali po čitav dan da rade bez kontakta sa kolegama, a da pri tome čuvaju i decu. I jednima i drugima je bila potrebna podrška.

Ukoliko ste u poziciji da utičete na stavove ljudi, posavetujte ih kako da iskoriste vreme koje imaju za sebe. To ne mora biti opširno savetovanje ili neko značajno usavršavanje. Jer istina je da su svi previše opterećeni pritiscima da bi bili produktivni.

Zato, čime god da se bavite, ponudite im nešto što vama samima pomaže da pametno iskoristite slobodno vreme. Primera radi, pokažite im neke vežbe za telo, tehnike za oslobađanje od stresa, savete za šminkanje, ili podelite dobar recept. Bilo šta što može učiniti da se osećaju bolje nije za potcenjivanje.

Budite ono što jeste

Ono što prolazi uvek i u svakom vremenu, pa tako i u krizi, jeste autentičnost. Umesto da se rasplinjujete u srceparajućim porukama, pokažite snagu i stabilnost. Inspirišite pratioce pozitivnim primerom.

foto: Promo

Podsetite zajednicu da ste tu za njih

Ako kao pojedinac ili brend već imate izgrađeno prisustvo na društvenim mrežama, podsetite svoje pratioce da ste tu za njih. Ako vaš proizvod može na bilo koji način da im pomogne, sada je trenutak da ga poklanjate.

Najavite da ćete ostati dostupni i nakon krize.

Usmerite zajednicu i olakšajte tuđe brige

Kada su sami i zabrinuti, ljudima je važno da mogu sa nekim da porazgovaraju.

Koliko god da je važno da ne budete patetični, morate biti empatični. Pokažite da ste zaista tu za druge. Zato pokrenite tešku temu i postavljajte pitanja. Ohrabrite ljude da se uključe u razgovor i podele svoje strepnje. Pokušajte da napravte grupu na jednoj od društvenih mreža i da tu okupite sve ljude koji su trenutno zainteresovani za novosti vezane za situaciju sa kovidom 19.

Prednosti ovakvog pristupa su brojne, jer ova zajednica je nešto što može živeti i kada pandemija prođe. Ljudi će se uvek zbog nečega brinuti. Vaša grupa može biti njihovo sigurno mesto.

foto: Promo

Kako da postanete influenser

Influenser se ne postaje preko noći. Prvi preduslov je da imate šta da kažete. Drugi je da naučite kako. Zato posvetite vreme obuci za marketing i komunikaciju na internetu i napravite prvi korak ka životu influensera.

Foto: Promo

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track