ONLAJN MARKETING: Evo koje su 3 ključne prednosti digitalnog marketinga u odnosu na tradicionalni
Foto: Promo

Digitalni marketing

ONLAJN MARKETING: Evo koje su 3 ključne prednosti digitalnog marketinga u odnosu na tradicionalni

Edukacija -

Digitalno doba u kojem živimo otvorilo je kompanijama više opcija nego ikada pre da mogu proširiti bazu svojih potencijalnih kupaca. Iako su tradicionalne oglašivačke metode i dalje u opticaju, povoljnije reklamiranje na internetu dalo je biznisima svih veličina šansu da se ravnopravno takmiče na tržištu. Svaka kompanija, bez obzira na njen obim posla, može imati velike koristi od digitalnog reklamiranja.

Bilo da želite svoju kompaniju da promovišete na nacionalnom ili na lokalnom nivou, internet je odličan teren za slanje pozitivne poruke o vašem poslovanju. Šta su prednosti onlajn marketinga saznajte u nastavku ovog teksta.

1. Mogućnost da tačno definišete ciljnu grupu

Tradicionalno reklamiranje podrazumeva bilborde, flajere, televizijske i radio reklame. Iako namenjeni određenoj ciljnoj grupi, ovi formati su u praksi na radaru mnogih drugih grupa koje nisu važne za poslovanje određene kompanije.

Za razliku od takvog klasičnog reklamiranja, reklamiranje na internetu pruža vam mogućnost da se predstavite samo određenom, precizno definisanom krugu ljudi. Uopšte nije važno koliko su vaš proizvod ili usluga poznati kupcima. Online oglašavanjem je, u zavisnosti od potreba biznisa, moguće pogoditi veoma širok krug ljudi, ali i obratiti se isključivo jedinstvenoj ciljnoj grupi.

Algoritmi na najpopularnijim sajtovima, poput Facebooka i Googlea, pomažu vam da dobijete uvid u istoriju pretrage potencijalnog klijenta i na osnovu nje prilagodite oglas koji želite da im predstavite.

Iako je reklama od usta do usta po mnogima najbolji način promocije, u slučajevima kada se tek probijate na tržištu i većina ljudi uglavnom nije upoznata sa vašom kompanijom internet je najefikasniji način za promociju.

Ova vrsta reklamiranja ne samo što će vam doneti mnogo više potencijalnih kupaca, već je mnogo veća verovatnoća da će vam se uloženi novac vratiti. Pored toga, uz pomoć pomenutih algoritama možete vrlo efikasno i locirati ljude kojima želite da predstavite svoje usluge i proizvode. Tako, primera radi, jednu reklamu možete plasirati isključivo osobama koje žive u istom gradu i u nekom trenutku su na Googleu pretraživali isti pojam.

2. Pristupačne cene reklamiranja

Oglašavanje je trošak za koji svaka kompanija mora da izdvoji sredstva, bez obzira na uslugu koju nudi. U poređenju sa tradicionalnim reklamiranjem, oglašavanje putem interneta je znatno pristupačnije. Pri tome, iz pomenutih razloga ono donosi efikasnije rezultate.

Pored toga, aktivno učešće na društvenim mrežama potpuno je besplatno. Jedini resurs koji ulažete je vreme. Online marketing, sa svim pomenutim prednostima, doprinosi i promociji kompanija, ali i potrošačima, koji imaju priliku da preko različitih vrsta reklama saznaju tačno ono što ih zanima.

Link Objava
foto: Promo

3. Lako povezivanje sa potrošačima

Facebook, Twitter, Instagram i druge društvene mreže pomažu kompanijama da okupe veliki broj korisnika na jednom mestu i da im predstave sve bitne informacije i stupe u direktan kontakt kada god je potrebno. Ključna stavka je brzina servisiranja potreba klijenata. Preskakanje tradicionalnih telefonskih korisničkih servisa i sličnih sporih, a skupih kanala komunikacije jeste jedan od ključnih elemenata uspeha. Korisnički servis koji funkcioniše i na vreme odgovara na sva postavljena pitanja pomoći će vam da izgradite dobar odnos sa potencijalnim kupcima. Interaktivni marketing odlične rezultate beleži i na svim društvenim mrežama, od kojih se posebno izdvaja Facebook.

Komunikacija između kompanije i potrošača putem društvenih mreža kod korisnika usluga stvara osećaj lojalnosti i privrženosti brendu.

Veštine online oglašavanja donose siguran posao

Pokretanje bilo koje reklamne kampanje na internetu omogućiće vam da se probijete na tržištu, međutim da biste postigli najbolje moguće rezultate, potrebno je da poznajete sve najaktuelnije tehnike online oglašavanja.

Učenje svih trikova i alata koji donose dobrobiti kompanijama, pod mentorskim vođstvom iskusnih stručnjaka za marketing, u trajanju od godinu dana svrstaće vas među kvalifikovane stručnjake za online oglašavanje. Korisna znanja iz ove oblasti uvek ćete moći da primenite u praksi, a veštine koje steknete tokom školovanja omogućiće vam da lako pronađete odlično plaćen posao u struci.

(Promo - tekst / Foto: Promo)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track