PRODAJA FOTOGRAFIJA: Evo kako da napravite sajt za svoj fotografski biznis
Foto: Promo

Šest načina da kreirate web portfolio za svoje fotografije

PRODAJA FOTOGRAFIJA: Evo kako da napravite sajt za svoj fotografski biznis

Edukacija -

Fotografija je posebna vrsta umetnosti i zahteva talenat i osećaj, koje nema svako. Ipak, poznavanje korisničkog iskustva, teorije koja leži iza postavke elemenata na sajtu i koraka potrebnih za objavljivanje prezentacije na internetu nije nešto što je fotografima blisko i sa čim mogu jednostavno da se povežu.

S druge strane, portfolio na sajtu može biti važniji nego što mislite, ako želite da počnete da zarađujete od svog talenta. Evo kako da kreirate briljantan dizajn svog fotografskog portfolija.

Link Group
foto: Promo

Uvedite teme

Organizacija na vašem sajtu je od velike važnosti, jer ne želite da potencijalni klijenti lutaju među velikim brojem fotografija, ne znajući šta gledaju, ni gde.

Podelite svoje galerije po relevantnim temama, kako biste olakšali posetiocima snalaženje i kako biste im pokazali gde i šta da traže da bi procenili vaše umeće.

Primera radi, ako klijent koji se bavi dizajnom odeće želi da vas angažuje, njemu neće ništa značiti vaše fotografije enterijera. Zato podelite svoje radove po kategorijama.

Link Group
foto: Promo

Izbacite višak

Kada tek počinjete karijeru, svaki vaš rad za vas ima neprocenjiv značaj i želite da ga podelite sa svetom. Međutim, kako budete sticali iskustvo, shvatićete da nije svaka fotografija za pokazivanje i da nije svaki posao koji ste završili potrebno predstavljati. Mnogi se jednostavno rade u dogovoru s klijentima, prema njihovim zahtevima, sa kojima ne morate nužno biti saglasni i koji ne predstavljaju vaše shvatanje dobrog posla..

Zato izaberite samo svoje najbolje radove i isključite sve suvišne detalje koji mogu da pokvare utisak koji će neko steći kada dođe na vaš sajt.

Odredite ciljeve

Web dizajn funkcioniše tako što plasira u prvi plan one informacije koje su najbitnije i najuticajnije i mogu pomoći posetiocima da donesu određenu odluku. Kako će te informacije biti izabrane i poređane zavisi samo od toga koji cilj imate i šta želite da vaši gledaoci učine nakon posete vašem sajtu.

Analizirajte svoje motive i razmislite o tome šta želite da postignete sajtom. To može biti samo povećanje svesti o vašim proizvodima, ali može biti i prodaja.

Link Group
foto: Promo

Ispričajte nešto o sebi

Nikada nemojte dozvoliti da vaš sajt bude samo skup fotografija i radova. Ne ostavljajte suvoparan utisak nabrajanja, već se potrudite da pokažete ljudima ko ste, čime ste bavite i zašto ste ušli u taj biznis. Napravite kvalitetnu i kreativnu stranu o sebi, koja će privući čitaoce.

Ne zaboravite da ljudi vole dobru priču, pa posvetite vreme tome da je napišete, ili konsultujte nekoga ko bi mogao to da uradi umesto vas.

Ne zaboravite kontakt

Podrazumeva se da težite tome da potencijalni klijenti požele da stupe u kontakt s vama. Takođe, oni će hteti da znaju gde se nalazite kako bi mogli i sami da procene da li je u redu da vas angažuju i da li ste uopšte u istoj državi, iako to ne mora biti presudno.

Izlistajte sve relevantne kontakt-informacije i ne zaboravite da tu navedete i svoje naloge na društvenim mrežama putem kojih takođe mogu da vas pronađu.

Link Group
foto: Promo

Optimizujte sajt

Ovo je, uz web dizajn, treća oblast kojoj bi trebalo da se posvetite kada je u pitanju pokretanje i objavljivanje vašeg sajta. Ako želite da ljudi zapravo dođu do vas, morate dobro optimizovati svoje sadržaje i pomoći im da vas pronađu putem pretraživača.

Istražite ključne reči koje bi potencijalno zainteresovani mogli da koriste i upotrebite ih prilikom pisanja tekstova i kreiranja opisa fotografija koje postavljate.

Naučite kako

Svaki od ovih segmenata predstavlja nauku za sebe i sistem koji se posebno kreira, piše i osmišljava. Za sve to vam je potrebno više od nekoliko meseci na kursu. Da biste došli do veština potrebnih za pokretanje sopstvenog sajta i njegovo održavanje, potrebna vam je barem godina intenzivnog učenja i usavršavanja uz pomoć kompetentnih mentora sa iskustvom.

Upišite obuku za web dizajn i donesite pravu odluku za svoju budućnost.

Promo tekst

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track