E-MAIL MARKETING: Zbog ovih 5 razloga vredi ulagati u imejl marketing
Foto: Promo

Digitalni marketing

E-MAIL MARKETING: Zbog ovih 5 razloga vredi ulagati u imejl marketing

Edukacija -

Da li poznajete nekoga ko još uvek nema svoju elektronsku adresu? Istraživanja pokazuju da oko 3,8 milijardi ljudi na svetu aktivno koristi svoje imejl naloge, a taj broj se konstantno povećava. Takođe, statistički podaci pokazuju da se u toku jednog dana pošalje skoro 293 milijarde mejlova, od čega je čak 80 odsto poslato u poslovne svrhe.

Elektronska pošta je jednostavan i moćan marketinški alat za povezivanje sa ljudima, a osnovni razlog za to je pomenuta masovna upotreba. Ukoliko se bavite bilo kakvom vrstom poslovanja, a još uvek nemate osmišljenu imejl marketinšku kampanju, predstavljamo vam 5 razloga zbog kojih bi trebalo da razmislite o njenom pokretanju.

1. E-mail je efikasniji od društvenih mreža

Marketinške kampanje na društvenim mrežama donose odlične rezultate, pre svega zato što omogućavaju jednostavnu i efikasnu komunikaciju sa potrošačima radi jačanja ostvarivanja boljih ličnih odnosa. Međutim, ako vam je primarni cilj da što više ljudi pretvorite u svoje klijente, potrošače, ili članove, onda je imejl marketing mnogo efikasniji način da postignete uspeh.

Ovakav vid marketinga pokazao se kao odličan način za lično obraćanje određenoj ciljnoj grupi. Slanje marketinških poruka klijentima preko elektronske pošte kompanijama pruža brojne mogućnosti, od dobijanja povratnih informacija o uslugama i proizvodima, do prilike da im se zainteresovani klijenti obrate u svakom trenutku.

LINK Group
foto: Promo

2. Svaka ciljna grupa dobija posebnu reklamu

Obraćanje publici putem elektronske pošte najprilagodljiviji je način za komuniciranje sa potencijalnim potrošačima. Na društvenim mrežama jedan post koji ste objavili vidi na hiljade korisnika, koji tu poruku shvataju na različite načine. Sa druge strane, e-mail marketing omogućava vam kreiranje više mejling lista sa različitim ciljnim grupama. Na taj način u zavisnosti od toga kojoj populaciji se obraćate možete osmisliti različite sadržaje za svaku ciljnu grupu.

3. Najisplativiji vid oglašavanja

Imejl marketing spada među najisplativije vidove oglašavanja. Reklamiranje putem elektronske pošte ne zahteva velike troškove, kao što je to slučaj sa tradicionalnim vidom oglašavanja preko televizije, radija, ili štampanih medija.

Elektronska pošta omogućava vam da se u samo nekoliko klikova obratite širokom krugu ljudi koje imate na listi. Pored toga, verovatnoća da će upravo ljudi koji su od vas dobili promotivni mejl posetiti vaš web sajt mnogo je veća nego kod ljudi kojima se obraćate kroz druge reklamne kampanje.

LINK Group
foto: Promo

4. Videćete rezultate kampanje odmah

Kod imejl marketinga nema tajni – svaka kampanja može se pratiti do najsitnijih detalja. Kompanije u svakom trenutku imaju uvid u to koliko je ljudi otvorilo njihovu poštu, koliko su se zadržali čitajući mejlove i na koje linkove su najčešće kliknuli. Na ovaj način dobijaju značajne povratne informacije, koje im pomažu da unaprede svoju ponudu, ali i način obraćanja korisnicima.

5. E-mail je budućnost marketinga

Velika zastupljenost pametnih mobilnih telefona omogućila je korisnicima da u svakom trenutku provere svoju elektronsku poštu, što je imejl marketing učinilo jednim od najefikasnijih načina oglašavanja.

Stručnjaci koji se bave osmišljavanjem marketinških kampanja za oglašavanje na internetu sve su traženiji u poslednjih nekoliko godina i taj trend će se nastaviti i u budućnosti. Ukoliko želite da radite u ovoj oblasti i dobro zarađujete, potrebno je da steknete korisna znanja i veštine, a to možete učiniti već posle godinu dana intenzivnog školovanja na sertifikovanom programu za menadžment digitalnog marketinga.

Promo tekst

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track