IDEALAN PR: Ovo je top-5 osobina koje će vam obezbediti karijeru u odnosima s javnošću
Foto: Promo

Odnosi s javnošću

IDEALAN PR: Ovo je top-5 osobina koje će vam obezbediti karijeru u odnosima s javnošću

Edukacija -

Osnovno zaduženje osoba koje rade u sektoru odnosa sa javnošću jeste promovisanje brenda putem medija. PR stručnjaci su glas brenda – na televiziji, na radiju, u novinama i na svim ostalim kanalima promocije. Posao PR-a je raznolik – on podrazumeva pisanje saopštenja, organizaciju događaja, održavanje komunikacije sa medijima, javne nastupe na kojima predstavlja kompaniju i još mnogo toga.

Samim tim, pored kvalitetnog obrazovanja, za karijeru u PR-u potrebno je da posedujete određene meke i profesionalne veštine, koje će vam omogućiti da se lakše snađete u ovom poslu i ostvarite uspešnu karijeru. U nastavku je navedeno 5 ključnih osobina potrebnih da biste bili dobri u održavanju odnosa s javnošću.

odnosi sa javnošću
foto: Promo

1. Strpljenje

Strpljenje je jedna od ključnih osobina koju bi svaka osoba koja se bavi odnosima sa javnošću morala da poseduje.

2. Samokontrola

Kada je reč o onim osobinama koje nisu poželjne, tu je najpre preterana opuštenost, a potom i prenaglašena agresivnost. Zato eksperti koji se bave PR-om odlično kontrolišu svoje emocije. Oni dobro prepoznaju trenutak u kome je važno da ostanu smireni, a znaju i kada je dobro dozvoliti adrenalinu da odradi svoj posao.

odnosi sa javnošću
foto: Promo

3. Konciznost

Sposobnost da mnogo toga iskažete a da pri tome ne govorite previše u ovoj branši je na ceni. Razumljivo a kratko obraćanje je ono čemu bi trebalo da težite u svakom nastupu i razgovoru.

odnosi sa javnošću
foto: Promo

4. Pismenost

PR ne sme praviti greške u pravopisu i kucanju. Ekspert za odnose s javnošću suvereno vlada jezikom i, shodno prethodnoj tački, ume da s malo reči kaže mnogo i bude jasan.

Pisanje je među svakodnevnim zaduženjima PR stručnjaka. Dopisi, medijski članci, najave događaja i saopštenja za javnost deo su dnevne rutine svakog profesionalca u ovoj oblasti.

odnosi sa javnošću
foto: Promo

5. Umrežavanje

PR je čovek s ogromnom mrežom korisnih kontakata. Od osoba koje se bave odnosima s javnošću očekuje se ne samo da poznaju novinare i predstavnike medija, već i da budu u dobrim odnosima s njima.

Veštine i stavove neophodne za karijeru PR-a najlakše ćete steći ako završite jednogodišnju sertifikovanu obuku za PR-a. Fokusiran na simulaciji realnih zadataka s kojima se PR sreće, ovaj obrazovni program će vas spremiti za svakodnevne izazove ove dinamične pozicije.

Promo tekst

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track