ZNALCI O MARKETINGU: Pročitajte citate čelnika vodeće firme za digitalni marketing
Foto: Promo

Digitalni marketing

ZNALCI O MARKETINGU: Pročitajte citate čelnika vodeće firme za digitalni marketing

Edukacija -

Ako neka kompanija zna da radi marketing i prodaju, onda je to HubSpot. Od 255.000 dolara u 2007. godini, za nepune tri godine stigli su do više od 15 miliona zarade. Danas ova firma za razvoj softvera za marketing ima više od tri hiljade zaposlenih. Sem toga što diktiraju trendove u načinima rešavanja digitalnog oglašavanja, oni su posvećeni edukaciji novih zaposlenih.

Edukacija, Računari
foto: Promo

Iz iskustava čelnika ove kompanije može se dosta naučiti. U fokusu njihovog pristupa je uvek krajnji korisnik, o čemu svedoče sledeći citati kompanijskih funkcionera.

„To što ste najglasniji ne znači da ste u pravu."

Brajan Haligan, saosnivač kompanije

„Nije važno šta prodaješ, već kako to radiš!“

Brajan Haligan

„Umesto da prekidate druge, poradite na privlačenju njihove pažnje."

Darmeš Ša, tehnički direktor i saosnivač kompanije HubSpot

„Mnoge kompanije su smetnule s uma činjenicu da prodaju proizvode i usluge živim ljudima. Ljudi drže do iskustva, njih ne zanimaju samo marketing ili prodaja. Ako želite da uspete, morate brinuti o ljudima.

Edukacija, Računari
foto: Promo

Darmeš Ša

„Ništa se ne zadržava u vašoj glavi više od dobre priče. Priče su u stanju da najkomplikovanije ideje izraze na najsvarljiviji način.”

Sem Balter, menadžer marketinga za potkast

„Ne gurajte ljude tamo gde ste vi, već ih sretnite gde god da su."

Megan Kini Anderson, potpredsednik marketinga

„Kompanije su zaslepljene privlačnošću ogromne liste pretplatnika, ali neaktivne pretplatnike ne samo što ne zanima šta imate da im kažete, oni štete vašem biznisu."

Megan Kini Anderson

„Podjednako je važno gde su vaša publika i potencijalni klijenti danas, koliko i gde će biti sutra."

Endru Dilejni, menadžer društvenih medija

„Regrutovanje eksperata za marketing bi trebalo da bude vaš najvažniji prioritet."

Edukacija, Računari
foto: Promo

Kip Bodnar, direktor marketinga

Ukoliko i sami želite da gradite karijeru u digitalnom marketingu, danas je dostupno mnogo resursa. Sam HubSpot nudi mnoge korisne tutorijale. Ipak, nesistematično učenje vas neće dovesti do cilja. Umesto sami tragate, bolje bi bilo ulagati u profilisan program za jednu od mogućih karijera u svetu digitalnog marketinga. Zato je, bilo da vas zanimaju društveni mediji, marketing sadržaja ili nešto treće, sertifikovana jednogodišnja obuka bazirana na realnim projektima pod vođstvom mentora pravi izbor za pokretanje uspešne karijere.

Promo tekst

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track