POVEĆAJTE BROJ DELJENJA: Evo kako da angažujete svoje pratioce na društvenim mrežama
Foto: Promo

Društvene mreže u poslovne svrhe

POVEĆAJTE BROJ DELJENJA: Evo kako da angažujete svoje pratioce na društvenim mrežama

Edukacija -

Koliko su društveni mediji vredni za kompanije ne treba posebno isticati. Na pitanje koji su najbolji načini korišćenja društvenih medija za angažovanje klijenata i povećanje njihove lojalnosti brendu, prenosimo odgovore uspešnih preduzetnika.

IT Academy
foto: Promo

Pružite vrednost klijentima

Društvene medije ćete najbolje iskoristiti tako što ćete korisnicima obezbediti vrednost. To možete uraditi na više načina: deljenjem saveta, vesti, informacija, kao i podučavanjem. Ovako ne samo što se pozicionirate kao ekspert za određenu temu, već nesebično pokušavate da pomognete ljudima. Vaša poruka i stručnost će dobiti veću vidljivost kada ljudi počnu da i sami dele savete koje ste vi nudili.

Skot Livaj, direktor agencije za digitalni marketing Fuel Online i autor

IT Academy
foto: Promo

Promovišite aktivne članove zajednice

Ljudi vole da se o njima govori. Samim tim, možete da s vašom publikom delite inspirativne priče o nekima od njih samih u kombinaciji sa sadržajem koji se tiče tema koje sve interesuju. Zato istaknite i tagujte najaktivnije članove vaše zajednice. Kada ostatak vaše publike vidi humanost i autentičnost koju kao brend ispoljavate, oni će biti angažovaniji.

Džastin Ferman, osnivač magazina Conscious Lifestyle

IT Academy
foto: Promo

Budite autentični

Autentičnost uvek daje rezultate. Savremena publika će lako osetiti kada im nešto prodajete. Društveni mediji su i postali popularni jer su platforme za druženje, a ne za prodaju. Ako ne umete da komunicirate na način na koji to vaša publika radi, bićete ignorisani. A ako u tome uspete, povećaćete angažman publike.

Kodi Sančez, novinar koji je postao investitor

IT Academy
foto: Promo

Uvek odgovorite na upite korisnika

Komuniciranje sa svim pratiocima na društvenim medijima može biti izazovno. Ipak, ukoliko se trudite da na vreme odgovorite na njihove komentare i pitanja, povećaćete njihov angažman i lojalnost vašem brendu.

Kristin Marke, osnivač PR agencije Creative Development Agency

IT Academy
foto: Promo

Pozovite korisnike da kreiraju sadržaj koji ćete koristiti

Umesto da pravim nov sadržaj, na svojim kanalima sadržaj kreiram od onoga što dobijam od svojih pratilaca. Oni imaju dobru ideju o tome šta bi drugi voleli da vide. Zato im tražim da mi pošalju materijal koji bi mogao da interesuje ostale. Zajedno gradimo sve brojniju publiku, koja uživa u čitanju i u interakciji sa sadržajem.

Sveta Patel, ekspert za marketing.

Značaj društvenih mreža u sferi biznisa raste. Ako se vaši postovi na Fejsbuku, Instagramu i ostalim platformama dele i mislite da imate dara za komunikaciju, razmotrite karijeru menadžera društvenih medija. Ako ste kreativni i komunikativni i dobro razumete specifičnosti društvenih mreža, sertifikovana obuka za vođenje korporativnih profila na društvenim mrežama u trajanju od godinu dana može biti prečica do pravog posla za vaš senzibilitet.

Promo

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja