CITATI STRUČNJAKA ZA SEO: Evo šta o optimizaciji misle eksperti
Foto: Promo

Digitalni marketing

CITATI STRUČNJAKA ZA SEO: Evo šta o optimizaciji misle eksperti

Edukacija -

Optimizacija web sadržaja za pretraživače postala je jedna od dominantnih marketinških taktika. Potreba za ekspertizom u ovom domenu generisala je mnoštvo poslova. Šta o važnosti ove niše misle eksperti prenosi blog kompanije Main street ROI.

„Pravilo koga se pridržavam je da web sajt pravim za korisnika, a ne za pauka."

Pauk (engleski, spider), takođe poznat kao web-indekser ili popisivač, jeste softver koji skenira stranice po ključnim rečima radi indeksiranja. Ako je sadržaj napisan za pauka, pretpostavka je da će sajt biti dobro rangiran. Međutim, cilj nije da se bude najbolje rangiran, već da se generiše prodaja i obezbedi rast biznisa. Ako dizajnirate za pauka, onda ignorišete važan aspekt optimizacije, a to su upravo korisnici. Dobro rangiran sadržaj koji se ljudima ne dopada ne znači mnogo.

edukacija
foto: Promo

„Dobar SEO s vremenom postaje bolji. Samo se trikovi za pretraživače moraju menjati kada se algoritmi promene." (Džil Valen)

Ovo znači da je SEO poput imovine u koju ulažete. Zamislite da imate kuću u čije kupatilo ulažete da biste povećali njenu cenu. Jeftini trikovi ne funkcionišu na duge staze.

Na širem planu, SEO je postao potrebna marketinška taktika, na sličan način na koji su to učinili TV, radio i štampa." (Dvejn Forester)

Ako vaši klijenti pretražuju internet pomoću Googlea, Binga i Yahooa, onda vam je neophodna SEO strategija. Brojni su korisnici koji u potrazi za proizvodima i uslugama koriste više od jednog kanala, a neizbežni element ovog procesa su pretraživači. Drugim rečima, čak i ukoliko kompanija koristi druge taktike, SEO je obaveza svakog biznisa.

edukacija
foto: Promo

„Google će vas zavoleti samo ako vas svi drugi već vole." (Vendi Persel)

Misija Googlea je da organizuje informacije i prezentuje ih na najbolji način. Šta je najbolji sadržaj Googleov algoritam računa na osnovu mnogih faktora, ali je najrelevantniji broj sajtova ili linkova koji su povezani sa informacijom i na nju se odnose. Svaki link je poput glasa da je web sajt vredan i da zaslužuje dobar rang.

Ukoliko želite da se bavite poslom stručnjaka za optimizaciju i lansirate sajtove na vrh Googleove pretrage, jednogodišnja obuka za SEO je najbrži način da ovladate dominantnim veštinama u ovoj traženoj oblasti. Sertifikat u kombinaciji sa iskustvom stečenim na realizaciji realnih projekata najbolja je garancija vaše vrednosti na digitalnom tržištu rada.

edukacija
foto: Promo

Promo tekst

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track