DIGITALNA PRODAJA: Kako primeniti tehnike digitalne prodaje na postojeće prodajne procese
Foto: Tim Edukacija

Ključne tehnike u razvoju procesa digitalne prodaje

DIGITALNA PRODAJA: Kako primeniti tehnike digitalne prodaje na postojeće prodajne procese

Edukacija -

Prodajni proces se u protekloj deceniji radikalno promenio. Dok telefonski pozivi, sastanci i drugi poznati pristupi i dalje imaju svoje mesto, taktike digitalne prodaje koje se sprovode kroz virtuelne kanale počele su da zauzimaju ozbiljan prostor.

Temeljno razumevanje digitalne prodaje pretvorilo se iz veštine koju je dobro imati u sposobnost koju je neophodno primeniti, a poznavanje koncepta i njegovih strategija sada je od ključne važnosti.

Tim Edukacija
foto: Tim Edukacija

Ali šta tačno podrazumeva digitalna prodaja?

Digitalna prodaja je sveobuhvatan termin koji pokriva sve aspekte prodajnog procesa koji se sprovode u digitalnoj sferi. Ovaj korpus može uključivati elemente kao što su inicijalni kontakt, pregovaranje i ubeđivanje, ili bilo koja druga prodajna aktivnost podržana digitalnim medijima kao što su mejl, društvene mreže ili onlajn recenzije i izjave.

Koje sve strategije digitalne prodaje postoje?

Budite aktivni na društvenim mrežama

Društveni mediji su jedan od najistaknutijih i najefikasnijih digitalnih prodajnih kanala koji su na raspolaganju svakom prodavcu. Praktično svaka platforma pruža neku vrstu mogućnosti da poboljšate domet informacija koje šaljete, promociju sadržaja i sposobnost da pratite koji aspekti vaših poruka se najviše čuju kod potencijalnih klijenata.

Tim Edukacija
foto: Tim Edukacija

Mreže vam omogućavaju da bolje razumete svoje potencijalne klijente i pronađete zajednički jezik sa njima. Možete pronaći korisnike koji su posebno zainteresovani za vašu industriju ili za ponude slične vašoj koristeći samo neke od aspekata koje vam pružaju mreže.

Pridruživanjem i svojim doprinosom grupama na društvenim mrežama možete ne samo pronaći zainteresovane klijente, već se i uspostaviti kao autoritet u industriji svojim znanjem. Takođe možete direktno komunicirati sa kupcima tako što ćete odgovarati na njihova pitanja u odeljcima za komentare i nakon toga se povezati sa njima.

Podržite ambasadore svog brenda

Preporuka je jedan od najupečatljivijih načina na koji možete računati da biste došli do novih klijenata. Potrošači imaju tendenciju da veruju drugim potrošačima. Zato su ambasadori vaše kompanije izuzetno vredni.

Tim Edukacija
foto: Tim Edukacija

Ako imate klijenta koji je dovoljno entuzijastičan da želi da svet zna koliko ste dobri, u vašem je interesu da mu date prostor za to. Tu dolaze u igru tehnike digitalne prodaje. Na vama je da obavestite svet o tim ambasadorima, pružite im priliku da ispričaju priču i pokažu koliko vole vaš brend.

Objavite izjave zadovoljnih kupaca na svojim kanalima. Zatim se obratite korisnicima koji su pohvalno govorili o vašem poslovanju u onlajn recenzijama da biste videli možete li objaviti i neke detaljnije informacije o tome zašto uživaju u vašim uslugama i proizvodima.

Organizujte vebinare

Kada se organizuje na pravi način, događaj kao što je vebinar je jedna od najefikasnijih tehnika digitalne prodaje koju možete da iskoristite. U pitanju je odličan način da se uspostavite kao autoritet u industriji dok istovremeno privlačite zainteresovane klijente. Ako možete da postavite promišljenu edukativnu prezentaciju na značajnu temu, dovešćete stručnjake kojima je potrebno da čuju o čemu govorite.

Tim Edukacija
foto: Tim Edukacija

Vebinar je jedan od retkih medija u kome možete direktno da komunicirate sa konkretnim delom svoje ciljne publike sa bilo kog mesta. Ideja koja je pokretač ovakvih događaja obuhvata suštinu digitalne prodaje – korišćenje virtuelnih kanala za uspostavljanje smislenog kontakta sa potencijalnim klijentima.

Ako imate resurse, znanje i potencijalnu publiku da učinite vebinar vrednim truda, njegovo sprovođenje može biti od velike pomoći vašim naporima u digitalnoj prodaji u celini.

Iako su vam za digitalnu prodaju neophodna znanja o različitim digitalnim platformama kao što su društvene mreže ili servisi za kreiranje mejl kampanja, i dalje je važno zapamtiti da sva ta pravila počivaju na poznavanju osnova prodaje. Zato nikada ne zaboravite da usavršite svoje znanje na tu temu, kako kroz praksu, tako i kroz konkretnu edukaciju koja će vam doneti ozbiljnije rezultate i obučiti vas za sticanje novih klijenata. Upišite obuku za menadžment u digitalnoj prodaji i napravite korak koji će vas odvesti ka karijeri iz snova.

Tim Edukacija

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track