KAKO DO PASIVNOG PRIHODA?
Foto: Tim Edukacija

Najbolji načini da kao kreativci dođete do pasivnog prihoda

KAKO DO PASIVNOG PRIHODA?

Edukacija -

Evo 4 načina da zarađujete pored posla bez previše truda

Generisanje pasivnog prihoda za većinu profesija predstavlja veliki izazov, ali kada su u pitanju kreativci to nije slučaj.

Iako pasivni prihod uvek uključuje neku vrstu početne investicije – bilo da se radi o vremenu, trudu ili novcu, kada jednom obavite prve korake, neće vam trebati mnogo truda da održite ovu vrstu prihoda na duže vreme.

Postoji mnogo načina na koje možete kao kreativci početi da privređujete od svog rada bez previše ulaganja truda, pa pročitajte sledećih nekoliko ideja od kojih uvek možete početi.

Tim Edukacija
foto: Tim Edukacija

Zarađujte od edukativnog sadržaja

Za uspešno vođenje malog biznisa potrebna je velika stručnost, iskustvo i veštine. Imajući to na umu, jedan od najprirodnijih načina za stvaranje pasivnog prihoda jeste deljenje tog znanja sa drugima, pomažući ostalim kreativcima koji tek započinju svoj posao da uspeju kroz edukativne sadržaje.

Za razliku od većine strategija pasivnog prihoda, prednosti kreiranja tutorijala i kurseva ne moraju biti direktno finansijske. Čak i ako sadržaj nije monetizovan, on uspostavlja reputaciju vašeg brenda kao stručnjaka i edukatora i širi svest o vašem brendu novoj publici.

Tim Edukacija
foto: Tim Edukacija

Ostvarite partnerstvo sa drugim biznisima

Partnerstva sa drugim biznisima i frilenserima omogućavaju vam da zaradite pasivan prihod dok gradite svoju mrežu poznanstava. Vaša publika je vaše najveće bogatstvo, a manjim preduzećima je često potrebna podrška da se za njihovo ime čuje.

Dok će partnerstvo sa bilo kojim brendom generisati neki prihod, najuspešnija partnerstva će biti među onim firmama koje dele iste vrednosti. Zbog toga se brendovi često udružuju sa frilenserima. Primera radi, kafić bi mogao zaraditi proviziju udruživanjem sa lokalnim umetnikom, kako bi ukrasio svoj prostor njegovim radovima.

Drugi, ponekad suptilniji oblik oglašavanja jeste sponzorstvo. Možete pozvati preduzeća da finansiraju objavu na vašim društvenim mrežama, dobrotvorni događaj ili jednokratnu kampanju u zamenu za to da njihovo ime bude navedeno među sponzorima.

Konačno, možete se pridružiti sestrinskom (affiliate) programu u kojem preporučujete proizvode drugog brenda na svom sajtu ili drugom mediju koji koristite i zaraditi od provizije kad god klijenti putem vašeg linka kupe proizvod koji im je potreban.

Tim Edukacija
foto: Tim Edukacija

Pasivna online prodaja

Kada je u pitanju prodaja proizvoda, veliki deo troškova i rada ide na štampanje, pakovanje i isporuku kako bi se ispunile porudžbine svih vrsta proizvoda. Ali šta ako biste mogli da zaobiđete te korake i jednostavno zaradite prihod od prodaje proizvoda?

Za fizičke proizvode takozvani dropshipping je pravi način. U suštini, kupujete zalihe od proizvođača na veliko i prodajete proizvode na svom web shopu, puštajući dobavljaču da brine o skladištenju proizvoda, pakovanju i dostavi.

Pored toga, brendovi često dopunjuju svoj prihod tako što svoja sredstva za brendiranje pretvaraju u robu, što takođe zahteva štampanje, skladištenje, a ponekad i isporuku. U tom slučaju, mogli biste da prodate svoj rad i dizajn i da zarađujete procenat od svakog prodatog primerka koji sadrži vaše delo.

Tim Edukacija
foto: Tim Edukacija

Napišite e-book

Knjiga vam omogućava da podelite znanje na način koji zahteva manje održavanja od bloga i manje je tehnički zahtevan od video-kursa. Iako možete ići tradicionalnim putem za objavljivanje, to obično zahteva pronalaženje izdavača. Zato je online distribucija idealan način da dođete do pasivnog prihoda. Jednom kada napišete knjigu i ljudi počnu da je kupuju i da plaćaju da je pročitaju, vaša zarada će se samo uvećavati, a od vas se očekuje da je samo s vremena na vreme osvežite novim sadržajem i na taj način zadržite poverenje svoje publike i čitalaca.

Tim Edukacija
foto: Tim Edukacija

Naučite kako da dizajnirate

Za svaki od navedenih načina da dođete do pasivnog prihoda biće vam potrebno stručno znanje koje ćete uložiti u kreiranje brenda, dizajn proizvoda ili osmišljavanje komunikacije sa ciljnom grupom. To ne možete naučiti na kratkim kursevima od po nekoliko meseci. Neophodno je da ozbiljno shvatite svoj poziv i da uložite bar godinu dana u edukaciju koja će vam doneti neophodne rezultate i pomoći vam da ovladate svim potrebnim veštinama.

Upišite obuku za grafički dizajn i napravite korak ka jednoj od najisplativijih karijera koje postoje.

Tim Edukacija

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track