DA LI SE DOBRO KOTIRATE NA TVITERU? Ovih 6 alata će vam dati odgovor
Tviter je odlična platforma za brendove koji žele da dođu do svoje ciljne grupe i izgrade onlajn zajednicu. Međutim, sa hiljadama naloga konkurenata i malo prostora za nove brendove, oslanjanje na sadržaj visokog kvaliteta jednostavno nije dovoljno.
Umesto da eksperimentišete, primena analitike zasnovane na podacima može biti spasonosna za marketinšku strategiju bilo kog brenda na ovoj mreži. Razni alati za analizu Tvitera pružaju opsežne metričke pokazatelje koje pokrivaju sve, od stope angažovanja do demografije pratilaca.
Zato izaberite jedan od sledećih alata koji će vam pomoći da se lakše snađete na novom tlu.
Sprout Social
Sprout Social je lider u industriji analitike zahvaljujući svojim robusnim izveštajima i pametnim alatima za objavljivanje sadržaja. Ova platforma nudi detaljne preglede vaših ukupnih rezultata i čak vam omogućava da bliže pogledate kako se svaki pojedinačni tvit pokazao. Pažljivo praćenje konkurenata takođe je olakšano uz pomoć uporednog izveštaja, koji funkcioniše kao jednodimenzionalni sažetak podataka o vašem brendu upoređen sa konkurentskim podacima.
Hootsuite
Platforma Hootsuite omogućava vašem timu da sa samo jedne kontrolne table zasnovane na webu implementira kampanje na više društvenih kanala. Ovo Hootsuite čini savršenim alatom za brendove koji žongliraju sa nekoliko različitih projekata. Kada je reč o podršci za Tviter, analitička alatka je takođe odlična za upravljanje vašim onlajn brendom praćenjem performansi sadržaja, kreiranjem izveštaja i zakazivanjem objava.
Jedna od jedinstvenih karakteristika Hootsuitea jeste mogućnost kreiranja prilagođenih izveštaja koji prikazuju metričke parametre koji su vam najvažniji. Bilo da se radi o dubokom razumevanju angažovanja pratilaca ili o njihovim demografskim podacima, samo jednim klikom na dugme moći ćete da vidite tačno kakav je učinak vašeg brenda.
Brand24
Brand24 pruža širok spektar alata za analizu Tvitera koji su odličan dodatak svakom izveštaju o osluškivanju društvenih mreža. Zapravo, platforma nudi mnoštvo korisnih metričkih pokazatelja, uključujući mogućnost merenja performansi haštagova, kako biste bili u toku sa važnim diskusijama u industriji.
Pored toga, ova analitička alatka omogućava brendovima da prošire marketinške kampanje tako što pažljivo prate doseg društvenih mreža, interakcije, raspoloženje ciljne grupe, lajkove i deljenja.
Mentionmapp
Da li ste ikada poželeli da mapirate celu svoju mrežu? Pomoću Mentionmappa možete da napravite vizuelnu mapu ne samo sopstvene mreže, već i mreže drugih brendova. Bez dosadnih izveštaja sa brojevima ili grafikona, Mentionmapp u suštini na vizuelan i privlačan način prikazuje ko je vaš brend na Tviteru.
Svaka mapa sadrži ključne naloge koji vas spominju, pratioce i tarabe koji su usko povezani sa vašim brendom. Ovo često uključuje i ono što ljudi govore o vama na mreži i kako se kotirate među konkurentima.
Keyhole
Pomoću ovog analitičkog alata za Tviter možete steći bolju predstavu o raspoloženju onlajn zajednice koju ste okupili oko svog brenda. Najpoznatija karakteristika ovog sistema jeste sposobnost da prati tvitove u realnom vremenu, osnažujući agilnu marketinšku strategiju.
Keyhole takođe pažljivo prati učinak kampanje, učinak brenda na različitim kanalima društvenih mreža i poruke tokom dešavanja uživo. Štaviše, platforma uključuje istraživanje tržišta i analitiku influenserskog marketinga kako bi pomogla vašem brendu da na Tviteru izradi najuspešniju marketinšku strategiju.
Buffer
Iako je Buffer uglavnom popularan kao alat za zakazivanje objava na društvenim mrežama, njegova malo poznata platforma za analizu Tvitera pruža visokokvalitetne metrike, uvid u sadržaj i ukupne performanse brenda, ali i u detaljnu segmentaciju ciljne grupe. To je posebno korisno za identifikaciju najoptimalnijih vremenskih intervala za objavljivanje na vašim nalozima.
Bufferovi izveštaji za Tviter pokrivaju reakcije na sadržaje i prate učinak svake objave. Pored toga, oni se mogu izvoziti, što ih čini lakim za deljenje i organizovanje.
Naučite kako da koristite podatke
Tviter je samo delić digitalne zajednice koju morate pokriti ako želite da se danas bavite marketingom i da uspešno razvijate svoj brend. Da biste mogli da se nazovete stručnjakom, neće biti dovoljno samo nekoliko meseci provedenih na kursu. Važno je da uložite bar godinu dana u usavršavanje i edukaciju, kako biste ovladali svim veštinama koje će vam biti potrebne za građenje strategije i realizaciju velikih ideja koje imate.
Zato upišite obuku za internet marketing i napravite ključni korak ka poslu koji ste oduvek želeli.
(Tim Edukacija)
VUČIĆ NA SVEČANOSTI POVODOM OBELEŽAVANJA 30 GODINA SAVEZA VOJVOĐANSKIH MAĐARA: Danas nemamo veće prijatelje! Srbija je druga najbrže rastuća ekonomija