KAKO DO USPEHA U 2023? Ovo je 6 veština koje menadžer digitalnih komunikacija mora imati
Foto: Tim Edukacija

Veštine za uspeh u digitalnom marketingu

KAKO DO USPEHA U 2023? Ovo je 6 veština koje menadžer digitalnih komunikacija mora imati

Edukacija -

Tražnja za veštinama potrebnim za upravljanje društvenim mrežama i onim koje poseduju stručnjaci koji se bave digitalnim komunikacijama eksponencijalno raste. Brend koji danas nije prisutan na internetu verovatno će zaostati i izgubiti prednost od konkurencije.

Ako razmišljate o poslu u marketingu ili morate da dodate i digitalne veštine u svoj repertoar veština, pročitajte sledećih nekoliko trendova koji će biti neophodni za bavljenje tim poslovima tokom naredne godine.

Tim Edukacija
foto: Tim Edukacija

Komunikacione veštine

Prva na spisku veština potrebnih za rad u digitalnoj sferi koju morate imati je – komunikacija. Podrazumeva se da, ako želite da predstavljate brend i da radite sa njihovim klijentima, morate imati razvijene komunikacione veštine. One će vam takođe pomoći i da bolje sarađujete sa kolegama, da pretočite svoje ideje i kampanje u reči i da postanete glas svog brenda na globalnoj sceni.

Kreativnost

Kao i kod tradicionalnog, jedan od najvažnijih atributa digitalnog marketinga je kreativnost. Korisnici društvenih mreža imaju tendenciju da prestanu da prate brend ako se sadržaj koji se deli ponavlja ili je nezanimljiv.

Tim Edukacija
foto: Tim Edukacija

Da bi pratioci bili angažovani i privučeni sadržaju, brendovi na mrežama moraju dosledno da smišljaju nove i zanimljive ideje, kreativne inicijative i kampanje. Od interaktivnog sadržaja, preko takmičenja, do viralnih video-zapisa, kreatori će morati da smišljaju inovativne načine da se na tim istim kanalima odvoje od miliona drugih.

Veštine pisanja Iako slike i video-snimci dominiraju većim delom digitalnih kanala, pisanje takođe igra ključnu ulogu. Bez obzira na to da li kreirate objavu ili tvit, pisanje teksta je suštinski deo opisa posla oglašivača na društvenim mrežama. Ako naslovi nisu dovoljno privlačni, sve su šanse da ljudi neće biti dovoljno motivisani da kliknu.

Tim Edukacija
foto: Tim Edukacija

Izbor sadržaja

Izbor sadržaja je oduvek bio važan deo marketinških veština, prvenstveno za one kompanije koje nemaju vremena da same kreiraju stabilan tok objava. Planiranje je neophodna strateška veština na društvenim mrežama, jer će stručnjaci koji se njima bave morati da znaju kada da dele, šta da dele i kako da dele, pored toga što su upoznati sa izvorima sadržaja i afinitetima publike.

Upravljanje projektima Kao izuzetnim ljudima koji obavljaju više zadataka, oglašivačima su potrebne dobre veštine upravljanja projektima. Oni će morati da kreiraju kalendar objava, da prate kontakte i održavaju profile na društvenim mrežama. Moraće da kreiraju izveštaje, sastaju se sa dizajnerima i piscima reklama (kopirajterima), upravljaju budžetima za oglase i još mnogo toga.

Tim Edukacija
foto: Tim Edukacija

Sa razvijenim veštinama upravljanja projektima, najbolji menadžeri društvenih mreža će uspešno vladati svim zadacima, ali i znati kako planirati sadržaj, kada bi ga trebalo objaviti i kako pratiti različite konverzacije na kanalima kojima upravlja.

Spremnost za usavršavanje i prepoznavanje trendova

Tehnologija se stalno menja. Nove platforme i društvene mreže se neprestano pojavljuju. Pored toga, i nove funkcije se redovno dodaju postojećim platformama. Instagram Reels ili LinkedIn priče samo su neke od njih. Pored ovog trenda, očekivanja potrošača se mogu promeniti u jednom danu, na osnovu nekog hira i nagle promene trenda.

Tim Edukacija
foto: Tim Edukacija

Dobar marketinški menadžer će moći sve to da prepozna na vreme i pravovremeno reaguje zahvaljujući svojoj spremnosti da uči, napreduje i menja se.

Naučite kako da postanete traženi ekspert

Specifične tehničke veštine koje se zahtevaju od eksperata za digitalni marketing menjaju se iz nedelje u nedelju, budući da tehnologija prebrzo napreduje. Međutim, osnovne veštine koje zapravo prave razliku jesu nešto na čemu bi trebalo da radite kontinuirano. Zato vam u tome ne mogu pomoći kratki kursevi koji se fokusiraju samo na trendove, već vam je potreban ozbiljniji pristup i bar godinu dana rada tokom koga ćete razviti i teorijsku, ali i praktičnu osnovu za kvalitetan rast i razvoj veština. Upišite obuku za internet marketing i u 2023. napravite korak ka svojoj karijeri iz snova.

Tim Edukacija

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track