POLITIČKE POŠALICE: Čeda jak kao Čak Noris
Foto: Fonet

Lepša strana kampanje

POLITIČKE POŠALICE: Čeda jak kao Čak Noris

Politika -
Na internet-stranicu Vreme je, kako glasi i slogan LDP, stavljeni snimci iz holivudskih filmova, ali i snimak Čaka Norisa, koji izgovara „Vreme je“
1 / 4

BEOGRAD - Kreativni, nema šta!

Liberalno-demokratska stranka se u svojoj predizbornoj kampanji potrudila da pridobije što veći broj potencijalnih glasača, ali su izgleda rešili da, ako ne mogu sve da nateraju da glasaju za njih, bar mogu da ih zabave! Naime, na internet-stranci Vreme je, kako glasi i slogan liberala za izbore 2014, postavljeni su snimci iz kultnih holivudskih filmova, ali i snimak nepobedivog Čaka Norisa, koji izgovara „It is time“, što u prevodu znači „vreme je“. Klip s Norisom liberali su okačili na svoj nalog na Tviteru, uz komentar da je „LDP jak kao Čak“.Čak Noris se pridružio i ostalim Čedinim izbornim adutima, kao što su Al Paćino, Hemfri Bogart, Kristofer Voken i Harison Ford.Tako u insertu iz filma „Indijana Džons, poslednji krstaški pohod“ Harison Ford poručuje glasačima u Srbiji: „Pitam vas kome verujete i u šta verujete?“. Al Paćino poručuje: „Vreme je da se nekome ispraši zadnjica“. Na Paćinove zadnjice nadovezuje se legendarni Hemfri Bogart i njegova rečenica iz filma „Kazablanka“: „Možda ne danas, možda ne sutra, ali sigurno uskoro i do kraja života“.Ipak, insert iz filma „Petparačke priče“, u kojem se pojavljuje Kristofer Voken, jeste najtajanstveniji. Njegova rečenica: „A sada ti, mali čoveče, dajem sat“ na prvi pogled ne znači ništa, ali kapetan Kuns, koga igra Voken, vraća dečaku Buču sat koji je bio kod njegovog oca. Kuns je preživeo vijetnamsku katastrofu zajedno s Bučovim ocem i vraćanje ovog sata dečaku predstavlja ispunjenje datog obećanja.U LDP ističu da stranica nije deo zvanične kampanje stranke, već da su takve predloge postavljali simpatizeri stranke.- Neće biti deo zvanične kampanje, ali u LDP svako ima mogućnost da postavlja svoje predloge koji su kao ovi šaljivi, ali i kreativni, koji u svakom slučaju navode na razmišljanje - navode u LDP.

KreativciČEDINA KAMPANJA UVEK NAJKREATIVNIJABilo da podržavate Čedomira Jovanovića ili ne, većina građana se slaže u jednom, a to je da su uvek imali originalne slogane i izborne spotove. Setimo se kampanje za izbore 2008. i spotova „Od nas zavisi“, koji su se razlikovali od ostalih, kao i slogan za izbore 2012. „Širi dalje“.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track