GLADAN NAROD PLAĆA BOTOVE: Brnabić, Đurić i Ružić daju milione za vođenje profila na Fejsbuku i Tviteru!
Foto: Dragana Udovičić, Marina Lopičić, Shutterstock

GLADAN NAROD PLAĆA BOTOVE: Brnabić, Đurić i Ružić daju milione za vođenje profila na Fejsbuku i Tviteru!

Politika -

Ministri bacaju ogromne pare za marketinške agencije da im vode profile na društvenim mrežama Fejsbuku i Tviteru, iako bi to mogli da rade i zaposleni u ministarstvima

Ministri u kabinetu Ane Brnabić, ali i ona sama, daju milione marketinškim agencijama da bi o njima pisale hvalospeve na društvenim mrežama.

Dok narod grca u bedi, čekajući obećano povećanje plata i penzija, sva pisanija na Fejsbuku i Tviteru, na zvaničnim profilima ministarstava, plaćaju se iz državne kase, parama istog tog osiromašenog naroda.

Ministarstvo za državnu upravu i lokalnu samoupravu, na čijem je čelu Branko Ružić, zaključilo je ugovor o uslugama dizajniranja i održavanja naloga MDULS na društvenim mrežama u julu 2017.

- Vrednost ugovora je 1.650.000 dinara - navedeno je u javnim nabavkama, a ugovor važi do jula 2018.

Troše bez blama

Pare građana su se nemilice trošile na ovu stavku i u vreme kada je ovaj sektor vodila sadašnja premijerka Ana Brnabić.

U njeno vreme posao dizajniranja i održavanja naloga MDULS na društvenim mrežama dobila je firma/agencija „Reprezent komjunikejšens d.o.o.“, i to po ceni od 1.416.666 dinara, odnosno 11.800 evra. Ugovor je zaključen u novembru 2016, i to na osam meseci. Zanimljivo je da je medijska saradnica Ane Brnabić Jelena Kovačević došla u njen tim upravo iz te agencije.

Kancelarija za KIM, na čijem je čelu Marko Đurić, platila je hvalospeve na društvenim mrežama 948.000 dinara. Posao strategije komunikacije na društvenim mrežama, kako je navedeno u javnim nabavkama, dobila je firma „Blumen grup“. Ugovor je zaključen 11. avgusta 2017. na period od godinu dana.

Proveriti rezultate

Prema rečima Zorana Stojiljkovića, profesora na Fakultetu političkih nauka, socijalne mreže jesu postale prostor gde se vrši promocija rada ministarstva, ali treba videti koje su agencije dobile posao, kao i da li je ministarstvo samo imalo kapaciteta da uradi tu vrstu posla.

- Treba proveriti i koji su rezultati tog posla - da li je bilo interakcije s korisnicima, da li je korisnik obavešten o radu ministarstva, pa tek onda gledati cenu te usluge - ističe Stojiljković.

Ekipa Kurira

POGLEDAJTE BONUS VIDEO:

(KURIR TV) 24 ČASA STRAŽA ZA NIČIĆEVE LJUBIČICE!

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track