DOMINACIJA! Kurir na meti Šolakove mašinerije jer je ČITANIJI, POSEĆENIJI I GLEDANIJI OD N1 I NOVE S!
Foto: Dragana Udovičić, Printscreen, Marina Lopičić, Dragan Gojić

Panika

DOMINACIJA! Kurir na meti Šolakove mašinerije jer je ČITANIJI, POSEĆENIJI I GLEDANIJI OD N1 I NOVE S!

Politika -

U Junajted grupi Dragana Šolaka zavladala panika zbog katastrofalnih rezultata na medijskom tržištu, pa su posegli za plasiranjem fejk njuza o Kuriru (Adrija medija grupa), koji pokazuje apsolutnu dominaciju na svim platformama

Kad god se osete ugroženima ili im gledanost i čitanost krenu nadole, Junajted grupa, u vlasništvu Dragana Šolaka, pribegne svom starom modelu - napadima i plasiranju lažnih vesti.

Tako je i juče - budući da portal Kurir.rs, Kurir televizija i dnevni list Kurir u odnosu na njih beleže apsolutnu dominaciju na svim platformama: sajtu, TV i printu - Junajted grupa krenula u napad. Pokrenula se čitava Šolakova mašinerija i u tom poslu ne biraju sredstva.

Sajt Kurira tri puta posećeniji od Nove i četiri puta od N1

Po principu „napadamo svakog ko nas poslovno pobedi“, Šolakovi mediji, koji su se samoproglasili za nezavisne i objektivne, objavili su čist fejk njuz o Kuriru (AMG). Kao i ranije, sve ide po razrađenoj šemi - prvo nešto objavi TV N1 ili njen portal, a potom preuzimaju drugi mediji iz Šolakove grupacije. Više je nego očigledno da je zbog pada svih rezultata zavladala opšta panika u Junajted grupi.

Dragan Šolak
foto: Dragana Udovičić, Printscreen, Marina Lopičić, Dragan Gojić

A šta pokazuju rezultati? Apsolutnu pobedu i dominaciju Kurira na svim platformama.

Veb-sajt Kurira jedini je veb-sajt u Srbiji koji uspeva da osvoji prvu poziciju u dnevom merenju u sve četiri kategorije Gemius čitanosti: broj čitalaca, posete na sajtu, otvorene strane i ukupno vreme provedeno na sajtu.

To ga čini medijem s najboljim performansama i najlojalnijom publikom na tržištu. Ne postoji onlajn medij u Srbiji na kojem čitaoci provode više vremena nego na Kuriru, već godinama.

Kurir
foto: Kurir

Kurir televizija gledanija od N1 i Nove S

Poređenja radi, Kurir.rs na dnevnom nivou više od tri puta je posećeniji od sajta Nove ili četiri puta više od N1, dok je Adrija medija grupa sa svim svojim onlajn izdanjima, koja na mesečnom nivou dosežu i do 92 miliona poseta iz Srbije, ne računajući dijasporu, više nego duplo veća po gotovo svim merljivim internet parametrima od sajtova Junajted medije.

Dalje, Kurir televizija, iako postoji tek nešto više od godinu dana, potukla je Novu S u gledanosti, a sve češće je gledanija i od N1, koja radi već sedam godina.

Kurir
foto: Kurir

Kurir među dva najčitanija lista

Takođe, štampano izdanje Kurira neuporedivo je čitanije od dnevnog lista Nova. Kurir je, inače, među dva najčitanija dnevna lista u Srbiji. Očigledno da Kurir bolje poznaje potrebe domaće publike, koja nas svakodnevno nagrađuje svojim poverenjem, na čemu im zahvaljujemo i obećavamo još zanimljivije i kvalitetnije sadržaje.

Redakcija Kurira

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track