Dačić: Đilasove kritike su protivprirodni blud

Uskoro o smeni vlasti u Beogradu

Politika -
Kako neko misli da je to moguće da socijalisti u Beogradu slušaju tirade Đilasa protiv mene, da on hvali druge partije, da me kritikuje i da misli da je sve to sasvim harmonično, naveo je premijer

BEOGRAD - Premijer Srbije Ivica Dačih izjavio je da će pitanje smene vlasti u Beogradu svakako biti tema narednih dana, da je samo pitanje kako će ona biti izvedena, a ocene gradonačelnika Dragana Đilasa protiv njega i socijalista okarakterisao je kao "protivprirodni blud"."Kako neko misli da je to moguće da socijalisti u Beogradu slušaju tirade Đilasa protiv mene, da on hvali druge partije, da me kritikuje i da misli da je sve to sasvim harmonično", upitao je Dačić, odgovarajući na pitanja o smeni vlasti u Beogradu."To je protivprirodni blud i u tome ne možemo da učestvujemo", rekao je premijer.On je precizirao da će Beograd u narednim danima biti tema i dodao da tu nema velike dileme, "samo je pitanje šta je konkretan plan", a pošto Đilasu više ni (Aleksandar) Vučić nije dobar, dodao je, ne zna kakva su rešenja moguća."Još jednom ponavljam nema ljutnje. Kakve ljutnje? O čemu se ovde radi", upitao je Dačić i podsetio da je pod pritiskom Borisa Tadića morao da promeni već potpisani sporazum i odluku o zajedničkoj vlasti u Beogradu sa Koštunicom i Vučićem kako bi se "upodobila vlast na republičkom i lokalnom nivou"."Kako je to moglo kada je njegova fotelja bila u pitanju 2008. godine, a sad nije demokratski i prirodno", upitao je Dačić i dodao:"Ali dobro, sad će imati mnogo više vremena da čita Hemingveja".Premijer je, komentarišući izjavu Đilasa da ga je (Dačića) "DS naučila šta je Evropa", rekao da vidi koliko oni znaju o Evropi, ali da ne vide da neko u Evropi žali što oni više nisu na vlasti.