icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

ŽELITE DA SMRŠATE ZAUVEK? Morate doneti ove 3 odluke i uspećete!
Foto: Profimedia

PRIDRŽAVAJTE IH SE

ŽELITE DA SMRŠATE ZAUVEK? Morate doneti ove 3 odluke i uspećete!

Žena

Mršavljenje je proces tokom kog u životu moramo napraviti neke promene.

 

PITANJE KOJE MUČI MNOGE: Evo zbog čega neki ljudi imaju problem s linijom

 

U želji da se što pre reše viška kilograma mnogi posežu za drastičnim merama koje otežavaju put ka željenoj kilaži. Ako zaista želite da smršate, pokušajte to da učinite uz ove odluke:

 

1. Ne odričite se svega što volite


Svako od nas se vremena na vreme zaželi neke nezdrave grickalice ili omiljene hrane s nogu. Ovakav poriv nikada ne bi smeli u potpunosti potisnuti. Naime rigorozne dijete koje brane hranu koju volite i u kojoj uživate može dovesti do vrlo brzog odustajanja od zacrtanog cilja - gubitka kilograma. Ako u potpunosti izbacite hranu koju volite to će dodatno naglasiti žudnju za istom zbog čega mnogi posustanu. Ako planirate maksimalno zdrav meni, priuštite sebi nešto slatko, ali budite umereni.

 

 

2. Napravite raspored spavanja


Brojna istraživanja su potvrdila kako manjak sna značajno utiče na skupljanje kilograma, ali i na same prehrambene navike. Naime, preskakanje telu preko potrebnog sna aktivira osećaj gladi zbog čega se često osećamo kao "rupa bez dna". Setite se samo koliko je snažan osećaj gladi nakon noćnog izlaska. Isplanirajte 7 sati prijatnog sna.

 

3. Jedite često


Hormon grelin zadužen je za osećaj gladi i leptin - hormon koji pomaže u regulisanju metabolizma i telesne težine u najboljem su balansu ako su "namireni" svaka četiri sata. Ako ih ne nahranite dolazi do poremećaja zbog čega se osećaj gladi i žudnje za hranom značajno povećava. Umesto preskakanja obroka, svaka četiri sata zavarajte telo zdravim grickalicama ili malim obrocima zbog čega ćete u organizam uneti znatno manje kalorija.

 

 

Kurir.rs/Zadovoljna.hr, Foto. Profimedia

 

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.