SINDIKATI ODGOVORILI APEKSU: GSP treba da naplaćuje karte, a ne Bus plus!
Foto: Beta

Privatnici ubirali kajmak

SINDIKATI ODGOVORILI APEKSU: GSP treba da naplaćuje karte, a ne Bus plus!

Beograd -
Kompanija "Apeks" da saopšti podatke o broju prodatih karata u ovoj i prošloj godini, poručili sindikalci GSP-a

BEOGRAD - Tri sindikata Gradskog saobraćajnog preduzeća "Beograda" ponovili su dans zahtev da sistem naplate karata u javnom prevozu, umesto privatne kompanije, obavlja GSP.

Sindikati GSP nisu protiv uvođenja novih tehnologija i smatraju da "Bus-plus" sistem ima potencijal, kao i da je uz rešavanje nekih manjih nepravilnosti, ovaj sistem dobro rešenje naplate i kontrole karata u javnom prevozu, navode u saopštenju sindikati.

Tri sindikata ističu da je "jedini uslov da te poslove obavlja GSP "Beograd", kao najveci gradski prevoznik i da to radi za manji procenat.

Sindikat vozača GSP "Beograd", Saobraćajni sindikat GSP "Beograd" i Sindikat "Evrovozač" su zatražili od kompanije "Apeks", koja rukovodi tim sistemom, da saopšti podatke o broju prodatih karata u ovoj i prošloj godini.

Tražimo da javnost bude upoznata sa brojem kontrolora koji rade za "Apeks", a mi dostavljamo podatak da je do 2011.godine 166 kontrolora obavljalo poslove kontrole u GSP, navodi se u saopštenju.

"Ako se već govori o transparentnosti, nije nam jasno zbog čega još uvek nemamo informaciju koliko je novca uloženo u ceo sistem", dodaje se u saopštenju.Ti sindikati su juče zatražili od predsednika Privremenog veća da ugovor o "Bus-plus" sitemu bude raskinut, jer smatraju da je štetan za Beograd, građane i GSP.

Kompanija "Apeks" potom je saopštila da je "šokirana hrabrošću sindikata i načinom na koji otvoreno obmanjuju Privremeni organ i građane Beograda".

Ta kompanija ističe da grad Beograd "nije uložio nijedan dinar u uvođenje "Bus-plus" sistema, niti u višemilionsku investiciju za softver i aparate koju u celosti snosi konzorcijum".

"Uvođenjem sadašnjeg sistema smo kroz provere i poređenje podataka ukazali na krađe u broju pređenih kilometara, manipulacije informacijama o izašlim vozilima, kao i druge teške nepravilnosti", ističe se u saopštenju kompanije.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja