icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

MUČE NAROD: Šetaju nas ko majmune

MUČE NAROD: Šetaju nas ko majmune

Društvo
Zbog neažurnosti RFZO građani moraju na svaka tri meseca da vade potvrde o izabranim lekarima da bi overili zdravstvenu knjižicu

BEOGRAD - Sve puca preko leđa građana.
Stotine hiljada građana Srbije koji imaju izabranog lekara moraju to svaka tri meseca da dokazuju Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje! Iako u RFZO i u Ministarstvu zdravlja stalno optužuju građane što neće da izaberu lekara opšte prakse, ginekologa, zubara... i da prema njihovoj evidenciji to nije učinilo više od 1,5 miliona građana, istina je malo drugačija. Naime, veliki broj građana ima izabranog lekara, ali to u RFZO mesecima nisu u stanju da evidentiraju.

Zato ispaštaju građani, koji na svaka tri meseca moraju da idu u domove zdravlja po potvrde o izabranom lekaru, jer bez njih u filijalama RFZO neće da im overe zdravstvene knjižice.

- Iako godinama imam izabranog lekara, u julu sam morala u firmu da donesem potvrdu iz Doma zdravlja Novi Beograd jer RFZO nije imao evidenciju o tome. Najgore od svega je što sam posle tri meseca opet morala da idem u dom zdravlja po istu potvrdu jer RFZO prvu nije evidentirao u bazi podataka. U mojoj firmi čak 30 kolega ima isti problem. Na šta to liči, zar ćemo zbog neažurnosti RFZO svaka tri meseca dokazivati da imamo izabranog lekara - kaže M. J. sa Novog Beograda i dodaje da u Domu zdravlja Novi Beograd tvrde da su oni sve podatke o izabranom lekaru uredno dostavili.

Osim ovog propusta za koji RFZO optužuje domove zdravlja, a domovi zdravlja fond, zanimljivo je i da su u RFZO nekom čudnom logikom građanima koji navodno nemaju izabranog lekara u oktobru overili zdravstvene knjižice do 31. marta 2013. godine, dok su onima koji ih zvanično imaju knjižice overene do 31. decembra ove godine. U RFZO nisu mogli da objasne zašto se pojedinim zaposlenima u istoj firmi knjižice overavaju na tri, a drugima na šest meseci. Iz ove ustanove odgovaraju da „rokovi overe ne zavise od toga da li osiguranici imaju izabranog lekara, već po kojem osnovu su osigurani“.

 



Ministarstvo zdravlja: Sve je u nadležnosti RFZO

U Ministarstvu zdravlja Kuriru je rečeno da je sve u nadležnosti RFZO, dok u kabinetu direktorke Doma zdravlja Novi Beograd Božice Novaković do zaključenja ovog broja nismo uspeli da dobijemo odgovor zbog čega RFZO nije dostavio podatke o izabranom lekaru.

Krivi su domovi zdravlja

U RFZO krivicu svaljuju na domove zdravlja koji im, kako tvrde, ne dostavljaju informacije o izabranim lekarima.

- Određeni broj osiguranika koji su izabrali lekara nažalost je prinuđen da prilikom overe knjižice dostavlja RFZO izjavu o izabranom lekaru. To je iz razloga što nam pojedini domovi zdravlja ne dostavljaju ažurno izjave o izabranom lekaru, koje su osiguranici potpisali kod njih u ustanovi - kažu u RFZO.

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.