Željko Mitrović: Đilase, otkriću kako si pljačkao!
Foto: Marina Lopicic

Vlasnik TV Pink optužio gradonačelnika Beograda

Željko Mitrović: Đilase, otkriću kako si pljačkao!

Društvo -
Mitrović rekao da se Dragan Đilas, vlasnik „Dajrekt medije“, gradonačelnik Beograda i lider Demokratske stranke, bavi ozbiljnim kriminalom i da praktično ucenjuje sve srpske medije

BEOGRAD - Vlasnik Pinka prekida saradnju sa Đilasovom firmom „Dajrekt medija“ zbog njegovih mutnih radnji! Željko Mitrović, vlasnik „Pink medija grupe“, pošteno je „okrpio“ Dragana Đilasa, vlasnika „Dajrekt medije“, gradonačelnika Beograda i lidera DS, i optužio ga da se bavi ozbiljnim kriminalom!U saopštenju upućenom svim medijskim kućama Mitrović obećava građanima Beograda i gledaocima Pinka da će istražiti sve nepravilnosti i zloupotrebe u gradskim institucijama.Ispitati sve- Najpre da se izvinim zdravstvenim radnicima, apotekarskim ustanovama i drugim budžetskim korisnicima Grada Beograda jer TV Pink, pored svojih velikih novinarskih kapaciteta, ne može da stigne da obradi sve predmete u tako kratkom roku, a koje nam dostavljate o nepravilnostima, zloupotrebama i opstrukcijama u gotovo svim institucijama. Čvrsto obećavamo da nijednu od tema nećemo zanemariti, ali se njima možemo baviti tek kad nam gradonačelnik otkrije zbog kojih, kakvih i kolikih razloga na medijskoj sceni Srbije postoje dvostruki, a ponekad i trostruki aršini u prećutkivanju i zataškavanju velikih zloupotreba, bahatog manipulisanja i kriminalnog otimanja. Da sam se ja, Željko Mitrović, našao u situaciji u kojoj bi me lokalne novine iz Babušnice optužile za korišćenje političkog uticaja kojima bih iz državnih preduzeća prelio više desetina miliona evra direktno u privatne džepove, bio bih na svim naslovnim stranama lokalnih, nacionalnih i regionalnih medija - ističe Mitrović.Koristio tuđe pareVlasnik TV Pink optužio je Đilasa da ucenjuje sve medije u Srbiji i da ih političkim uticajem, ali i novcem od reklama, praktično drži u šaci.- Gospodin Đilas je patentirao recept kojim se mediji u Srbiji drže u dvostrukom mraku. Monopolističkom pozicijom u oblasti reklamne industrije mnogi mediji su postali zavisni od njega. Od Đilasove dobre volje i raspoloženja zavisi da li će neki mediji u Srbiji preživeti ili ne. I sve bi ovo bilo u redu da Đilas to radi sa svojim parama. A pošto zloupotrebljava novac i sredstva klijenata za tvrdu podelu na podobne i nepodobne medije, to se može nazvati najmračnijom i najdubljom krizom u istoriji srpskih mediji. Samo pedeset odsto sredstava usmerenih ka medijima stigne do medija, a sa ostalih pedeset odsto Đikiju se mora platiti carina - optužuje Mitrović i dodaje da nema prava da se meša u odnose klijenata i agencije, osim ako se sredstva koja se zaustavljaju na Đilasovoj carini nisu sredstva koja se upotrebljavaju za poslušnost medija:Jak pritisak- Prvi put u istoriji imamo dvostruki pritisak koji je i ekonomski i politički, a sprovodi ga jedan centar. Pink je podjednako stabilan i sa Đilasom i bez njega jer su naši reklamni blokovi popunjeni. Manjim medijima je Đilas život i smrt. Mitrović je na kraju saopštenja napisao: „Veliki poznavalac Đilasovog lika i dela“.

Đilas funkcioniše kao tapkarošNa zajedničkoj sednici svih upravnih odbora Pinkovih televizija iz regiona donećemo odluku o najverovatnijem prekidu saradnje s „Dajrekt medijom“ i aktivirati penalnu politiku za neispunjene obaveze.- Neka nam klijenti zamere na ovakvoj odluci jer smo bili prinuđeni, a njihove probleme smo spremni da rešavamo u neposrednom kontaktu. Lično, imam mnogo prijatelja među klijentima „Dajrekt medije“, ali nijedan od njih mi nikad nije odgovorio na pitanje zašto kartu za bioskop ne kupuje na šalteru, već kod tapkaroša po 30 odsto većoj ceni u polupraznoj dvorani. Da se ispravim, jedan jeste duhovito odgovorio: „Jer usput dobijem pljeskavicu, pivo, komunalni kombinezon i karticu za bus-plus“.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track