WEB SAJT NA KOME SE OSTAJE: Izbegnite ove 3 greške koje posetioce teraju sa vašeg web sajta
Foto: Promo

Web dizajn

WEB SAJT NA KOME SE OSTAJE: Izbegnite ove 3 greške koje posetioce teraju sa vašeg web sajta

Edukacija -

Prosečan posetilac danas provede 5,59 sekundi na web sajtu, pre nego što ga napusti. On ili ona nakon 50 milisekundi već ima mišljenje o vašem sajtu. S druge strane, Google tvrdi da se 61% korisnika ne vraća na sajt nakon što su iskusili problem da mu pristupe, dok je 40% onih koji se istoga časa okreću konkurenciji.

link group
foto: Promo

To znači da ništa na svojoj web stranici ne smete prepustiti slučaju. Ukoliko želite da sprečite vaše potencijalne klijente i kupce u nameri da napuste vaš sajt i da se nikad ne vrate, potrudite se da izbegnete ove tri česte greške u dizajnu.

Zbunjujuća navigacija

Čak i ako imate kvalitetan sadržaj, precizno skrojen da proizvede utisak kod ciljne grupe, ukoliko nemate dobru navigaciju, izgubićete posetioce. Dobra navigacija je intuitivna i jednostavna. Ona olakšava posetiocima da brzo pronađu sadržaj koji im treba i da se lako vrate na bilo koju stranicu.

link group
foto: Promo

Mnoge web stranice zbunjuju svoje korisnike sa previše opcija u zaglavlju. Druge, koristeći neintuitivan tekst za svoje oznake (na primer „Ljudi" umesto „O nama") navode na pogrešan trag. Kako da znate da ste na pravom putu? Mnogi problemi sa navigacijom mogu se ispraviti kroz testiranje: pozovite nekoliko stvarnih korisnika web sajta i posmatrajte ih kako se kreću po vašoj web stranici. Ova praksa će vam pomoći da pronađete mesta na kojima se zaglave, kao i da otkrijete šta ih zbunjuje ili frustrira.

Jedno od pravila kojih bi trebalo da se držite jeste pravilo tri klika, koje kaže da se do bilo kog sadržaja mora doći sa najviše tri klika.

link group
foto: Promo

Nejasna opcija za uspostavljanje kontakta

Ako vaša web stranica ne nudi posetiocima jednostavan način da sa vama stupe u kontakt, oni vrlo verovatno to neće ni uraditi. Dva su razloga za njihovo odustajanje. Ukoliko nemate istaknute kontakt-podatke, kao što su broj telefona, e-mail adresa ili lokacija, vaša firma automatski može posetiocima izgledati sumnjivo. Pored poverenja koje bude kod posetilaca, važno je da su vaše kontakt-forme jednostavne, da sadrže samo nekoliko obaveznih polja, kao i da uključuju izjavu o čuvanju privatnosti podataka kako biste ubedili posetioce da nećete prodati ili dati njihovu adresu trećim stranama.

link group
foto: Promo

Najzad, tu je i način komunikacije. Ne zaboravite da posetiocima pošaljete automatsku poruku sa potvrdom da ste primili njihovu poruku nakon što popune obrazac.

Loš SEO

Ukoliko niste već popularan brend, potrebno je da budete vidljivi. Vaši potencijalni kupci moraju biti u stanju da vas lako pronađu u rezultatima pretrage na Googleu kada traže proizvode ili usluge koje nudite. Da biste to postigli, potrebno je da omogućite botovima na Googleu da razumeju sadržaj i da vas rangiraju. U suprotnom ćete ostati nevidljivi ili biti na trećoj ili četvrtoj stranici Googleove pretrage, do koje se retko ide.

Od ključnih reči, preko optmizacije slika, postoji sijaset SEO tehnika koje osiguravaju dobru poziciju vašeg web sajta.

link group
foto: Promo

Kako biste se na efikasan, produktivan i ekonomičan način bavili online promocijom, potrebne su vam veštine, koje možete da steknete putem dvosemestralnih specijalizovanih edukativnih programa. Takva sertifikovana obuka za web dizajnera u trajanju od jedne godine pravo je rešenje.

Promo tekst

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja