ALATI ZA DRUŠTVENE MREŽE: Ovo su najbolji analitički alati za upravljanje društvenim mrežama
Društvene mreže danas igraju ključnu ulogu u načinu na koji komuniciramo i promovišemo brendove. Međutim, bez odgovarajućih analitičkih alata teško je pratiti uspešnost naših nastupa na digitalnim kanalima i donositi odluke o njihovom poboljšanju.
U nastavku teksta pronaći ćete neke od najboljih analitičkih alata za društvene mreže koji vam mogu pomoći da bolje razumete svoju publiku, da pratite performanse svojih objava i da optimizujete svoju online strategiju.
Hootsuite
Hootsuite je alat za upravljanje društvenim mrežama i analizu koji vam omogućava da pratite uspeh svojih objava, analizirate ciljnu grupu i planirate dalje sadržaje. Pomoću Hootsuitea možete da upravljate sa više naloga na digitalnim platformama, sa jednog kontrolnog panela, što vam olakšava organizaciju i praćenje vaše online prisutnosti.
Osim praćenja i planiranja, Hootsuite nudi niz funkcija za analizu i optimizaciju vaše strategije na društvenim mrežama. One uključuju alate za analizu demografije i interesovanja vaše publike, praćenje angažmana i dosega, kao i identifikovanje sadržaja sa najboljim rezultatima. Takođe ga možete koristiti za praćenje ključnih reči i haštagova, njime pratiti spominjanja brenda i diskusije i da odgovorite na komentare i poruke vaših pratilaca.
SocialBee
Jedna od glavnih prednosti alata SocialBee je njegova mogućnost automatizacije. Pomoću ovog alata možete konfigurisati automatizovane aktivnosti koje će se izvršavati u određenim vremenskim intervalima, što vam omogućava da uštedite vreme i da se fokusirate na druge aspekte online strategije.
To podrazumeva generisanje izveštaja, ali i obaveštavanja ukoliko dođe do promena, pa čak i automatizaciju objavljivanja sadržaja koji će najpre imati uspeha sa vašom specifičnom publikom i njihovim interesovanjima.
Buffer
Buffer vam nudi jednostavan način da planirate buduće sadržaje na različitim društvenim mrežama. Možete dodati planirane objave na listu i automatski ih objaviti u određenim vremenskim periodima, koje vam sistem ponudi kao najbolje, što vam omogućava da uštedite vreme i fokusirate se na druge aspekte vaše online strategije.
Pored automatizovanog objavljivanja, Buffer takođe nudi niz funkcija za praćenje i analizu. Tu su praćenje broja lajkova, komentara i deljenja vaših objava, ali i kreiranje izveštaja o publici, demografiji, uz mogućnost praćenja taraba (haštagovi) na osnovu kojih ćete identifikovati ključne trendove i optimizovati svoju strategiju.
SproutSocial
Postoji veliki broj sličnosti između alata Sprout i Buffer. Kako biste se opredelili za alat koji vama odgovara više, ovde akcenat stavljamo na razlike.
Jedna od glavnih razlika jeste u tome što je Buffer prvenstveno usmeren na planiranje i praćenje performansi, dok Sprout Social nudi širi set funkcija za upravljanje društvenim mrežama. Pored strategije i analitike, Sprout takođe nudi funkcije za komunikaciju, poput mogućnosti odgovaranja na komentare i poruke vaše ciljne grupe.
Još jedna razlika je da je Buffer dizajniran za upotrebu samo jednog korisnika ili malog tima, dok je Sprout usmeren na veće timove i kompanije, pa samim tim nudi širi spektar funkcija za saradnju, poput mogućnosti dodeljivanja zadataka i upravljanja članovima tima.
Naučite kako da izaberete analitički alat
Svaki od navedenih alata ima svoje prednosti, ali i mane. Šta ćete od toga iskoristiti zavisi samo od vaših specifičnih potreba. Da biste bili sposobni da donesete takvu odluku, pre svega se posvetite edukaciji. Ne gubite vreme na kratkim kursevima od po nekoliko meseci, već se posvetite učenju i usavršavanju koje će vam pomoći da postanete najbolji u tome što radite. Uložite bar godinu dana u svoju edukaciju kako biste postali ekspert koji je svakom timu potreban.
Upišite obuku za internet marketing i napravite korak ka poslu koji će promeniti vašu budućnost.
Tim Edukacija
"AKO MISLITE DA SAM ASAD I DA ĆU DA BEŽIM, NISAM" Vučić saopštio dobre vesti za našu zemlju, a onda uputio snažnu poruku: Srbiju nikada pobediti nećete