ON JE ZAISTA UTICAJAN: Evo kako da zaradite pola miliona dolara od tvitovanja
Foto: Twitter

Pametno korišćenje društvenih mreža

ON JE ZAISTA UTICAJAN: Evo kako da zaradite pola miliona dolara od tvitovanja

Pop kultura -
Tviteraš Kris Sančez svojim nalogom uspeo je da "sakupi" sedam miliona pratilaca. Profil UberFacts koji Kris održava veoma je popularan, a bavi se objavljivanjem zanimljivih činjenica

Korisnici Tvitera, ovu društvenu mrežu koriste da bi izrazili svoje mišljenje i postavljali zanimljive statuse. Većini je to razbibriga i sjajan način da svoja zapažanja podele sa svetom, ipak ima i onih koji su uspeli dobro da unovče ovaj hobi.

Tviteraš Kris Sančez (23) svojim nalogom uspeo je da “sakupi” sedam miliona pratilaca. Profil UberFacts koji Kris održava veoma je popularan, a bavi se objavljivanjem zanimljivih činjenica, a često i kratkih vesti.

On je samo prošle godine zaradio 500.000 dolara od objavljivanja sponzorisanih linkova, a po kliku zarađuje od jednog do tri centa.

"Ako pomnožite 365 dana sa nekoliko sponzorisanih linkova dnevno i nekoliko hiljada pratilaca dobijete ozbiljnu cifru", navodi sajt Biznis insajder. Navodno, postoji i aplikacija UberFacts od koje Kris zarađuje 60.000 dolara nedeljno.

Kris Sančez je mladi Njujorčanin koji je napustio fakultet i posvetio se novom biznisu.

"Kompanija “Social Reactor” spaja uticajne tviteraše sa oglašivačima, a plaća im po kliku. Postoje i ugovori koji se sklapaju sa kompanijama poput Forda i Paramaunta. Najobičniji tvit sa linkom i haštagom može vam doneti hiljade, pa čak i desetine hiljada dolara", objasnio je Sančez kako plaćeni linkovi funkcionišu.

Ovaj mladić ističe da nije ni sanjao da će jednog dana zarađivati od nečega što milioni ljudi rade besplatno.

"Otvorio sam profil na Tviteru da bih mogao da pratim Britni Spirs. Nisam imao o čemu da pišem, pa sam pomislio da je pisanje zanimljivih činjenica dobra ideja", rekao je Sančez.

Uprkos unosnim prihodima, Sančez se našao na meti kritika jer, kako mnogi tvrde, objavljuje netačne informacije. Čini se d amu to ipak ne ugrožava biznis.

(EPK/fastcompany.com)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track