Najnovije vesti

MILO TUŽIO KNEŽEVIĆA I VIJESTI: Traži 100.000 evra zbog spornog intervjua!
Foto: Vijesti.me/Boris Pejović

povređeni mu čast i ugled

MILO TUŽIO KNEŽEVIĆA I VIJESTI: Traži 100.000 evra zbog spornog intervjua!

Crna Gora

Predsednik Crne Gore, Milo Đukanović, smatra da su mu Vijesti i vlasnik "Atlas grupe" Duško Knežević povredili pravo na čast i na ugled zbog navoda u intervjuu da postoji snimak koji ukazuje da je nezakonito primio novac.

Đukanović je tužbu za naknadu nematerijalne štete podneo Osnovnom sudu u Podgorici i traži solidarno 100.000 evra od Kneževića i Vijesti, odnosno, po 50.000 evra.

 

"Postoji snimak na kome je Đukanović u mojoj kući i gde se vidi da mu u sportskoj torbi dajem novac koji uzima i razgovor koji je vođen tom prilikom, ali pošto se tu pominju neki ljudi i neke institucije, moram da budem jako oprezan,“ rekao je Knežević svojevremeno u intervjuu Vijestima.

foto: Vijesti/Filip Roganović


Glavni i odgovorni urednik Vijesti Srdan Kosović rekao je da su oni posao uradili profesionalno, u skladu sa novinarskim pravilima i sa dužnom novinarskom pažnjom.

 

"Jedino iznenađenje je traženi iznos od dva puta po 50.000 evra, jer bi logičnije bilo da je dva puta po 47.500," kaže Kosović, aludirajući na ranije objavljeni snimak na kome se vidi kako bivši gradonačelnik Podgorice Slavoljub Stijepović od Kneževića uzima kovertu sa novcem, za koju ovaj tvrdi da je u njoj 97.500 evra.

 

"Tužba Đukanovića samo pokazuje zašto je Crna Gora na 104. mestu po izveštaju Reportera bez granica o slobodi medija i ima za cilj da pošalje poruku Vijestima i drugim medijima da ne pišu o njegovim i poslovima njegove uže familije. Niti je to iznenađenje, niti će to,imati efekta, jer će Vijesti uvek pisati o temama koje su od javnog interesa", poručio je Kosović.

 

U tužbi se objašnjava da je intervju najavljen kao ekskluzivan, da je njegov naslov velikim slovima, te da se iz konteksta može zaključiti da je namera bila senzacionalistička i tabloidna, a ne profesionalna, u skladu sa etičkim standardima novinarstva.

 

"Iz navedenog se nesumnjivo zaključuje da prvotuženi (Knežević) iznosi neistinitu činjeničnu tvrdnju o postojanju navodno kormpromitujućeg snimka po tužioca, dok medij čiji je osnivač drugotuženi (Vijesti), bez provere i distanciranja prihvata konkretne navode ioptuženog kao istinite i svoje," piše u tužbi.

 

Kurir.rs/Vijesti.me
Foto: Vijesti.me/Boris Pejović

 

 

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...