Najnovije vesti

PRIPREMITE NAJZDRAVIJE POVRĆE ZA RUČAK! Kalorična bomba koja ne goji, a veoma je laka za PRIPREMU!
Foto: Shutterstock

UKUSNO

PRIPREMITE NAJZDRAVIJE POVRĆE ZA RUČAK! Kalorična bomba koja ne goji, a veoma je laka za PRIPREMU!

Žena

Kelj sadrži više kalcijuma od mleka i viđe gvožđa od govedine, a priprema se veoma jednostavno.

Mnogi ne jedu kelj jer im smeta njegov miris, a drugi zato što su jeli loše spremljene obroke i ne znaju da ga spreme. Predlažemo proveren banatski recept za cušpajz od kelja.

foto: Shutter

Kelj smanjuje rizik od dobijanja raka, a naučnici su utvrdili da može da detoksikuje organizam. Ipak, najveća prednost kelja je što ima izuzetno malo kalorija.

Sastojci:

glavica kelja

čaša mleka

beli luk

kašika brašna

ulje

so, biber

kašika sirćeta

Priprema:

Očistite glavicu kelja tako što ćete svaki list posebno da operete i isečete nožem unutrašnji, tvrdi deo. Bacite i prve, tamno zelene listove jer su tvrdi. Kada provri voda u šerpi ubacite kelj i skuvajte ga dok ne omekne, a to je za desetak minuta. izvadite ga na tanjir i ocedite. Nožem ga isecite na trake širine prsta.

Napravite beli sos i ubacite skuvan kelj. Za to vreme u šerpi napravite beli sos: u malo ulja ubacite kašiku brašna i sitno iseckan beli luk. Kada promeni boju u karamel dodajte mleko da ga razredite. U sos ubacite isečen kelj. Kelj će se dinstati desetak minuta, začinima sredite ukus po želji i ukoliko se zgusne razredite ga sa malo mleka. Kada je cušpajz gotov dodajte kašiku sirćeta.

foto: Profimedia

Kurir.rs / novosti.rs / M.M.

Prijavite se na newsletter.

Svakog dana besplatan pregled vesti na vaš e-mail.

* Obavezna polja

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...