icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

Grand finale Dana komunikacija – kreativni direktor Tvitera i multimedijalni umetnik koji „crta očima“
Foto: Promo

DANI KOMUNIKACIJA

Grand finale Dana komunikacija – kreativni direktor Tvitera i multimedijalni umetnik koji „crta očima“

Hrvatska

Festival Dani komunikacija kontinuirano tri dana zadržao je nivo kvalitetnog programa i jedinstvenosti predavača koje je ponudio učesnicima. Poslednji dan obeležili su Džajanta Dženkins, kreativni direktor Tvitera, i Grejem Fink multimedijalni umetnik koji „crta očima“

 

Rovinj, 14. april 2018 – Poslednjeg dana festivala Dani komunikacija sa učesnicima je svoja iskustva podelio ni manje ni više nego kreativni direktor Tvitera – Džajanta Dženkins. Kao glavni globalni kreativni direktor Tvitera, Džajanta Dženkins obavlja najvišu kreativnu poziciju u kompaniji. Redovno predaje na festivalima poput Cannes Lionsa, Spikes Asia i Advertising Week New York, gde osvaja i top nagrade poput Outdoor Grand Prixa u Cannesu 2017.

 

foto: Promo

Nikola Žinić, predstavnik organizacionog odbora festivala, osvrnuo se na Džajantino predavanje: „Moram priznati da mi se ovo predavanje posebno dopalo, super mi je da Džajanta kao globalni kreativni direktor Tvitera nije pričao isključivo o toj društvenoj mreži, već o ljudskim vrednostima i kako one utiču na percepciju brenda. Dženkins je pokušao učesnicima da usmeri pažnju na to da kada se trude da budu kul, tek tada to nisu i treba ih motivisati da budu autentični, a „kul“ će doći kao posedica toga. Dotakao se izrazito zanimljivog područja ljudskog ponašanja u kom je očito koliko društvene mreže utiču na ponašanje ljudi.“

 

foto: Promo

Uz Dženkinsa, poslednji dan festivala obeležilo je predavanje Grejema Finka, multimedijskog umetnika i višestruko nagrađivanog agencijskog kreativca koji se fokusira na ideje podsvesti i kreativnosti. Koristeći tehnologiju za novi pristup kreativnom izražaju, Fink „crta pogledom” – stvara figurativne portrete očima pomoću posebnog softvera. Vrlo posećeno bilo je i predavanje Stiva Loka, koji vodi MarTech prestižnog Ekonomista, ali i Gabrijele Lungu, stručnjaka na području PR-a i Olivera Kiblvajta, koji je govorio o virtuelnoj stvarnosti. Oliver Kiblvajt, zagovornik je VR tehnologije, osoba koja stoji iza poznatih projekta kao što su BBC Home – A VR Spacewalk i promovisanje Jaguar I-PACE automobila.

 

I poslednjeg dana festivala nastavio se niz posebno pripremljenog sadržaja za studente, održani su seminari Na kreativcima svet ostaje, Kako dobiti posao u agenciji?, School's Out! Now What? i radionica Trick or Treat?, kojoj je bio cilj pomoći studentima da bolje razumeju način na koji ljudi donose određene odluke. Takođe, prezentovan je projekt B-report, koji u svetu predstavlja kreativnu industriju regije, a u formatu Pivi posle programa razgovaralo se na temu From freelancer to influencer.

 

 

 

 

( Promo tekst - Foto: Promo )

 

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.