Najnovije vesti

PRIRODNO REŠENJE: Lako do boljeg varenja i ravnog stomaka
Foto: Thinkstock

Tegobe

PRIRODNO REŠENJE: Lako do boljeg varenja i ravnog stomaka

Zdravlje
Nedovoljno pražnjenje dovodi do nadimanja, ali i produžava izloženost organizma toksinima, pa je važno rešiti problem sa zatvorom

Često osećate bolove u stomaku, kao da vam se u njemu sve grči, a tegobe postaju posebno intenzivne od kasnih popodnevnih sati. Tada osećate i nadutost, a na svu muku imate i problema sa opstipacijom, to jest zatvorom. Iako se trudite da vodite računa o ishrani, to, jednostavno, ne pomaže. Stomak se ne smiruje.

Takvo stanje nikako ne bi trebalo zanemarivati, već se obratite za pomoć. Pored toga, olakšavajuća je okolnost i što postoje prirodni načini da pomognete sebi, poboljšate varenje, a uz to, budete u potpunosti zadovoljni svojim izgledom. Jer - dobar rad gastrointestinalnog trakta uz redovo pražnjenje creva, i vaš stomak biće potpuno ravan.

Detoksikacija je veoma važna u održavanju dobrog zdravlja stomaka, a najvažniji način je redovna probava. Zna se da nedovoljno pražnjenje creva ne samo da dovodi do nadimanja već i produžava izloženost organizma toksinima koji su produkt varenja hrane ili su bili prisutni u hrani (razni konzervansi, boje, arome...). Ti nesvareni produkti mogu biti faktori rizika za nastanak nekih bolesti debelog creva, što može biti veoma opasno po zdravlje čitavog organizma.Lenja creva su posledica slabe fizičke aktivnosti, prečestog konzumiranja industrijski prerađene hrane siromašne vlaknima (suhomesnati proizvodi, beli hleb, peciva...), nedovoljnog unosa tečnosti, upotrebe pojedinih lekova i slično. Hroničan zatvor češće pogađa starije osobe, ali ni mladi nisu pošteđeni tog poremećaja u radu creva. Osim pojave hemoroida, koji su gotovo uvek pratilac neredovnog pražnjenja creva, dugotrajan zatvor može dovesti do znatnog pada imuniteta jer se toksini prisutni u crevnom sadržaju akumuliraju i štetno deluju na sluzokožu crevnog trakta, ali i na čitav organizam.

Ako patite od zatvora, obavezno jedite:- sirovu rendanu šargarepu- cveklu- celer- tikvice- svežu sezonsku salatu- kupus- kelj- spanać- blitvu- sočivo- pasulj- boraniju- hleb od celog zrna- laneno seme- mekinje

Prijavite se na newsletter.

Svakog dana besplatan pregled vesti na vaš e-mail.

* Obavezna polja

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...