Najnovije vesti

DIJETA DOBROG RASPOLOŽENJA: Možete da jedete sve, ali postoji JEDAN USLOV! Za 7 dana ćete SMRŠATI, ali i pobediti DEPRESIJU!
Foto: Profimedia

RAĐENA JE 25 GODINA

DIJETA DOBROG RASPOLOŽENJA: Možete da jedete sve, ali postoji JEDAN USLOV! Za 7 dana ćete SMRŠATI, ali i pobediti DEPRESIJU!

Zdravlje

Dijetu "dobrog raspoloženja", osmislila je nutricionista dr Suzan Klajner, a rezultat je dvadesetpetogodišnjeg rada i istraživanja na području nutricionizma, fitnesa i zdravlja.

 

Njome hranite mozak i telo, usvajate nov stav prema životu i ishrani, dobijate više mentalne i fizičke energije, poboljšavaju vam se raspoloženje i umne sposobnosti. Uspeh ove dijete je u kombinovanju namirnica. U tri glavna obroka su namirnice koje pozitivno utiču na raspoloženje, a uz njih su i manji obroci koji će vam osigurati stalni nivo šećera u krvi i ukloniti osećaj gladi.

 

Nakon sedam dana pobedićete depresiju, a nakon mesec dana rešićete se kilograma. U ovoj dijeti jedino nema zabrana. Dakle, smete da jedete svu hranu, ali ne i preći limit od 1.250 kalorija i 55 grama masnoća dnevno.

 

foto: Profimedia

JELOVNIK ZA 2 DANA

 

DAN 1

 

Doručak - Slatki kornifleks:

 

- 50 grama kupina, 150 grama manga (iz konzerve), 1 čajna kašičica meda, 45 grama kornifleksa, 2 i po kašičice mleka ili jogurta. Na laganoj vatri zagrejte kupine, mango i med. Stavite u tanjir i dodajte kornifleks. Sve prelijte mlekom.

 

Međuobrok: 

 

- 1 mini salama (130 kalorija), 5 keksa (107 kalorija).

 

Ručak - Testenina sa sosom (75 grama):

 

- 1 do 2 čena belog luka, 1 kašičica koncentrata od paradajza, 1 kašičica ulja, 1 paradajz narezan na kocke, 125 grama sosa za picu, 3 kašičice pavlake. Kuvajte testeninu prema uputima. Popržite kratko na kašičici ulja beli luk i kašičicu koncentrata. Dodajte paradajz, sos od paradajza i pavlake i kuvajte još pet minuta. Začinite i poslužite s testeninom. Možete ukrasiti bosiljkom.

 

Večera - Ćabata s piletinom:

 

- 1 ćabata, malo zelene salate, četvrtina paprike, 2 masline, 30 grama pilećih prsa. Prerežite ćabatu na pola i premažite tankim slojem maslaca. Narežite papriku i masline na tanke komade, te zajedno sa zelenom salatom i piletinom stavite u ćabatu.

 

foto: Profimedia

DAN 2

 

Doručak - Sendvič s jabukom:

 

- Četvrtina jabuke, 1 čajna kašičica hrena, 3 kašike namaza sa začinima, 1 parče integralnog hleba. Namažite namaz na hleb. Narežite jabuku i stavite na hleb s hrenom.

 

Međuobrok:

 

- 50 grama krekera

 

Ručak - Kotlet sa keljem:

 

- 250 grama kelja, 1 čajna kašičica luka narezanog na kockice, 1 čajna kašica ulja, 60 mililitara pavlake za kuvanje, 1 kotlet (150 grama), 200 grama kuvanog krompira. Narežite kelj na trake i prokuvajte u slanoj vodi 2 do 3 minuta, zatim iscedite. Popržite luk na ulju i dodajte kelj i pavlaku. Začinite i kuvajte 20 minuta. Kotlet začinite i pecite 3 do 4 minuta sa svake strane. Poslužite sa keljem i kuvanim krompirom.

 

Večera - Supa od paradajza:

 

250 mililitara vode, polovina vrećice instant supe od paradajza, 25 grama jabuke, 1 čajna kašičica seckanih badema, 60 grama svežeg sira. Kuvajte instant supu prema uputima iz vrećice. Isitnite jabuku i pomešajte s bademima i sirom. Poslužite uz supu.

 

Savet plus:

 

Obavezno pijte dvia litra vode ili nezaslađenog čaja dnevno. Počnite s mlečnim proizvodima u tri obroka dnevno, a šakom orašastih plodova držaćete nivo serotonina, hormona dobrog raspoloženja, vrlo visoko. Podnevni pad energije izbegnite uz šumsko voće i povrće bogato vlaknima.

 

foto: Shutterstock

Kurir.rs/Aura.ba, Foto: Profimedia

 

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...